Hej!
Ungefär så här ser vår sons (7,5mån)dag ut:
8.00 morgon
1- 1,5portion gröt
10.30 sova
12.30 1 lburk matpure(liten)+ ett par matskedar fruktpure alt. ca. 1/2 banan
15.00 1 portion gröt
16.45 sova
17.45 1 burk matpure+ett par matskedar fruktpure
20.30 220ml mild havrevälling
21.00 natt
Marie
Okej att äta 490 ml. som nattslurk???
Hej!
Jättetack för era råd och schemaförslag.
Lilleman har helt plötsligt börja äta mer gröt vilket gör att han inte längre orkar äta så mycket till nattslurk. 2 kvällar i rad har han "bara" fått ned ca.350 ml.
När det gäller schemaändringen kan jag inte bestämma mig för hur vi vill ha det. Hur jag än vänder och vrider tycker jag de tider vi har idag passar oss bäst med inplanerade aktiviteter. Det är ju bara förmiddagsluren som krånglar. Ibland sover han, ibland sover han inte. Övriga lurar fungerar ju perfekt. Avvaktar därför ett tag till med att ändra.
Tack alla för ert engagemang!
Jättetack för era råd och schemaförslag.
Lilleman har helt plötsligt börja äta mer gröt vilket gör att han inte längre orkar äta så mycket till nattslurk. 2 kvällar i rad har han "bara" fått ned ca.350 ml.
När det gäller schemaändringen kan jag inte bestämma mig för hur vi vill ha det. Hur jag än vänder och vrider tycker jag de tider vi har idag passar oss bäst med inplanerade aktiviteter. Det är ju bara förmiddagsluren som krånglar. Ibland sover han, ibland sover han inte. Övriga lurar fungerar ju perfekt. Avvaktar därför ett tag till med att ändra.
Tack alla för ert engagemang!
Son nr.1 född 040801, SHN-kurad januari 2005.
Son nr.2 född 070130, SM från början.
Son nr.2 född 070130, SM från början.