Kära Marinette!
Som jag ser det har du och din mamma iaf en sak gemensamt: Kärleken till barnen!! Det är den du måste bygga på, dina barn ska inte lida för att ni vuxna har en massa ouppklarat skit. Ge dig inte; bombadera henne med historier, teckningar och glädjeämnen som barnen ger dig. Den mormor är inte född som kan låta bli att ta till sig av det! När du pratar med henne, håll dig strikt till det som rör barnen; era egna problem får ni reda ut vid ett annat tillfälle. Det finaste som finns är att dela kärlek öch tänk på att det är du och din man som ger henne detta underbara.. Du måste alltså vara den starka, vuxna tills din mamma kanske förstår detta. Dina barn behöver sin mormor!!
HJÄLP!!!Hur ska jag göra?
Jag ville bara tala om att NU HAR VI FÅTT TILLBAKA MORMOR!
Barnen är glada och jag är jätteglad men gladast är nog mormor själv!
Tack alla ni som lyssnat och försökt komma med tips och råd för hur vi ska kunnna lösa "konflikten" så att barnen får tillbka sin mormor!
TACK SNÄLLA NI!
(Tänk att det kunde bli så bra att jag till och med fick tillbaka min mamma och mamma fick tillbaka sin dotter - ibland bjuder livet på överraskningar
KRAM TILL ER ALLA
Barnen är glada och jag är jätteglad men gladast är nog mormor själv!
Tack alla ni som lyssnat och försökt komma med tips och råd för hur vi ska kunnna lösa "konflikten" så att barnen får tillbka sin mormor!
TACK SNÄLLA NI!
(Tänk att det kunde bli så bra att jag till och med fick tillbaka min mamma och mamma fick tillbaka sin dotter - ibland bjuder livet på överraskningar
KRAM TILL ER ALLA
Calles och Alexanders mamma som ????lskar att f? vara mamma!!!