Pappa kom hem efter att ha varit borta och jobbat under första 4 kurdagarna. Kanske därför han sov så dåligt i går natt. Kan nog stämma va?!
Inatt somnade han 20:10 efter 20 min gnöl. Vaknade 12 ställde fråga jag bekräftade, somnade om. Vaknade nu igen 12:30 ställde fråga, bekräftade, men övergick till skrik. Buffade lite, ramsa ut bekräftade, somnade efter 5 min. Vaknade 6 och jag hörde honom prata och bajsa. Sedan kom gråten eftersom han ville bli bytt på. Hur gör jag när det blir så? I vanliga fall (innan kuren) bajsar han ju på pottan efter det att vi gått upp eftersom jag brukar ta honom med en gång efter uppvaknandet. Han är oftast en "morgonbajsar" Men kl 6 skall han ju inte gå upp, å andra sidan kan jag inte lägga honom igen efter att jag bytt. eller???
Detta med att sova en halvtimma. Jag har ändrat till 4 ggr 45 min, men han vaknar gärna till efter ca 30 min och så får jag vagna till sömn. Det är inte så lätt att få honom att somna på dagen. När vi går på promenad såär det inga problem för honom att somna pårygg i vagnan, men är vi inne så måste jag vagna tills han somnar. Ligger på mage i vagnen inne. Har du några tips??
Måste gå och lägga Matteo. Vi hörs!
Kram, Anna