Kan ALDRIG tro att vackra Elle skulle ha nåt häng nånstans! Du måste ha fel inställning på glasögonen bara.
Darlingen trodde inte att farmor Vida skulle orka med mer besök än oss men du får gärna titta förbi i Kattisavan (det är ju närmare också från ditt håll...) Och vilken fart det blev på ditt minskande då Fjällan!
Min viktnedgång som jag var så nöjd med har plötsligt försvunnit. Va? När då liksom? Det hade jag inte lagt in nån beställning på. :-k Det kan ju inte vara de varma kvällsmackorna väl? Eller de gigantiska skålarna med jordgubbar, mjölk och socker väl? Chipsen? Smågodiset? Det kan jag aldrig tro. Jag måste plötsligt ha drabbats av kraftig benstomme eller nåt. Spontanutvecklat. Antagligen blivit längre också. Ni vet sommarvärmen gör ju sitt till för tillväxten.
Näe, det är väl som vanligt, jag behöver lite stress och påfrestningar för att gå ner och jag har det väl för soft nu. Darlingen hemma som sköter markservicen medan jag glider runt och pillar mig i naveln.
Näe, nu ska jag fixa matsäck inför dagens äventyr. Vi ska ut till Janders gudfars nybyggda sommarstuga där vi ska bada, sola och mysa.
Kram Jannika (och Nike som har hjälpt till att skriva)