Gotlandsmamma skrev:Jenny, ang mangon så ställer jag dig frågan (eftersom du gått kurs i AF) - vems är problemet? Knappast gossens...hm!! Han skulle nog kunna äta mango hela dagen, så avstyr du det genom att inte handla det på ett tag!
Tack för det inlägget

. Mangoproblemet borta

. Behövde lite påminnelse... Jag tror att våra två-åringar hade haft roligt ihop - dom verkar snacka ungefär lika mycket

.
Igår när jag la Anton för att sova middag lät det såhär efter en liten stund:
- Hallååååå mamma? Kom får du lite mat!
- Mamma, hej så länge, nu åker jag tååååg!
- Här sitter jaaaag, mammaaaaa, här ska du sitta!
- Lite köttbullar, lite mackor...
Sådär höll han på en halvtimme, jag gick in och stoppade om honom emellanåt och övertygade honom om att han åkte nattåg och då kund eman ju sova på tåget. Väldigt praktiskt.
JÖSSES, vilken läskig ridolycka med din mamma, Jannika. Hästar är farliga, det har jag alltid sagt. Ändå skickade min mamma mig på ridläger som livrädd 9-åring. Japp, bortkastade pengar. Jag tror jag satt på hästryggen först fjärde dagen. VAD tänkte min mamma där?
Jannika, kära trådstartare

. Vill du hjälpa mig komma underfund med min lille yngsting, som är helt annorlunda från resten av familjen. Vi andra är lite lågmälda, lite försynta och ganska...vad ska man säga... vi märks inte så mycket. Abbe, ja, han MÄRKS. Han sover ljudligt, han äter ljudligt. Han skriker mer, han ler mer.

Kan inte du säga några astrolog-kloka ord om honom, och kanske om familjen [-o<

När du har tid och lust...
Mamma: 781217
Pappa: 741006
Anton: 060327
Abbe: 080504
ÅsaB: Efter midsommar går finfint! Vi har inga planer mer än att överleva i sommar

, och så en tripp till Malmö runt den 14 juli. Vi får höras, helt enkelt.