Vi planerar också att flytta ihop barnen då lillebror sover som folk men är lite spänd över hur det kommer att gå..
Hur gjorde ni mitt i vändningscirkusen då Stella vaknade? Märkte ni att hon skulle ha blivit orolig av att Sigrid vaknade?
Det var ganska många uppvak som Stella inte alls märkte av, så då gjorde jag inget alls. Men en gång vaknade hon och då blev hon jätterädd (hon är inne i en period då allt är läskigt och farligt, hon ser spöken överallt etc). Och eftersom flyget skulle lyfta några timmar senare gjorde vi faktiskt så att vi flyttade in Sigrids säng i vårt sovrum så att Stella skulle få några lugna sömntimmar till. Nu är båda barnen kanonförkylda, så det får nog bli en ny inflyttningsfest när de är friska igen och så tar vi nya tag.mumintrollet skrev:Vi planerar också att flytta ihop barnen då lillebror sover som folk men är lite spänd över hur det kommer att gå..
Hur gjorde ni mitt i vändningscirkusen då Stella vaknade? Märkte ni att hon skulle ha blivit orolig av att Sigrid vaknade?
SaraMilana skrev:Trotslisa och Gnällspiken
Du är ju en supermamma, jag är säker på att du sköter detta utomordentligt!! :thumbsup:SaraMilana skrev:Men jag försöker så gott jag kan - fake it til you make it!
Ja!!! =D> 8) :thumbsup:SaraMilana skrev: Puh, nu ser jag fram emot att komma fram "på andra sidan". Ut ur åttamånadersångesten och mötas av den nöjda ettåringen. Och ut ut denna sjukdomsvinter och mötas av värme och sol.