Grattis till v.15
Kram från Nancy
Jaha, och till detta mycket tråkiga tillstånd när saker inte kan bli värre så får du recpetet "magdans".Fjällfolket skrev:liten rapport - kan inte sitta idag![]()
Idag vaknade jag och hela vänstra sidan var "låst"
/Fjällmor
Men med tanke på min viktökning i början så lär det ta et tag innan något känns genom vadderingen...
Fjällfolket skrev:Hej vänner![]()
Som flera av er redan vet har jag åkt på rejäl foglossning tidigt i denna graviditet. Av den anledningen satte vi oss ner idag och fördelade och prioriterade skördetidens alla sysslor.. jag har ju nu en något sviktandeförmåga till upprätt läge, vilket gör att de andra måste jobba hårdare.
Vi har ju skörden i köksträdgården (mina squash är så stooora!), renen med tillhörande buljongkok, dito lammet, sikfisket i arjeplog, bären och svampen och allt annat som hör vinterförberedelserna till hos familjen FjällfolkDäri ingick ju också vad Gastsjö-trippen "kostar" kroppen och därmed familjen.
Fjällfar slogs hårt för att hitta möjligheter för mig att fara, in absurdum ärligt talatmen till slut kom han till insikt - och så även jag:
Vi måste säkra vintern, och vår möjlighet att vara hemma alla tillsammans!
Därför måsta jag avstå att fara denna gång...![]()
Jag saknar er alla, och Gastjöns vackra sensommarfamn alldeles förfärligt![]()
och jag önskar Er alla en helg i kunskapens och kärlekens tecken
![]()
/Fjällmor
Kära FjällmorFjällfolket skrev:Idag vaknade jag och hela vänstra sidan var "låst" och värken kom nog från... minst... och jag har HÖG smärttröskel 8) Efter intag av alvedon kan jag ta mig runt i huset med myrsteg
gissa om barna fnissar?
![]()