natten inatt sovit hela natten, dock med lite Tavegyl i lilla kroppen (mot klåda)! Skönt för ALLA (tror annars att nån dött)
Har läst ännu mera trådar nu, och detta måste jag nästan göra varje dag känner jag för att få mera kraft.
Kan det vara riktigt att under natten då hon "vill kissa" ramsa så som vanligt alltså, eller ska ,man säga ny ramsa med att typ"kissa gör vi imorgon" ( det tror jag inte var menat?)
Igår kväll innan godnatt så sa jag till henne att hon får kissa imorgon, inte inatt för då ska man sova hela natten, ja sa hon (hur smart som helst

)

lilla vännen.
ang hennes lilla trots period som nu tagit alla med storm

, så berättade dagmamman att hon ibland "slår till" en annan tjej där, är lite småkaxig och så, har lipat till dagmamman osv..lite smått o gott. Men hon har varit där och sagt till ordentligt vilket är bra.
Denna kompis som oxå finns hos dagmamman bor även granne (huset precis bredvid vårat, tyvärr kan jag känna nu!!), och detta går bra ibland att de leker o så, men i veckorna när alla jobbar och mckt tid är hos dagmamma för dessa två töser, så finns inte så mckt ork till lek hemma sen. Men dom förstår ju inte detta på samma sätt som vi vuxna, men vi ser o hör det mesta, jag passar nästan jämt för de råkar ofta i luven på varandra, min tös igår slog lite lätt till tjejen i huvudet så hon blev ledsen... Min tös bara skrattade. Jag tog henne och upp på rummet, detta var inte enda grejen..
Sen bestämde vi grannar att i veckorna får de leka hos dagmamman bara.
Kan tilläggas att grannarna är väldigt "fria" vad gäller fostran (tycker vi), hon får äta godis alltid, när hon själv vill såklart, gör det mesta som hon vill, mm, vilket gör det lite svårt från våran sida. Vi bestämmer hemma hos oss, godis ibland, när vi tycker det är lördag, fasta sov o mattider, tack för maten, mm...saker som jag tycker är självklara...detta blir jobbigt för våran tös när hon är hos dom. De springer även helt fritt inne hos dom, klättrar upp i skåp, tar fram godis mm, en dag hade jag tur att jag kom på dom-då hade de vuxna "glömt" att ställa för grinden till gatan så de hade smitit ut, detta kunde ha slutat i katastrof då större väg finns nära och små snabba ben går mycket fort.
Jag vill nästan flytta därifrån för närheten blir så intensiv för alla parter, när vi fikar och kompisen inte alltid får, ja då gråter hon osv...vise versa
När de är hos oss så markerar vår tjej ofta med hennes saker, mina och mitt , jag hade den...mm mm, detta går bättre hemma hos andra, liksom på neutral mark. Och jag ser att hon tycker detta är jobbigt att "andra" lånar hennes saker, ibland går det bra att avleda ibland inte.
Åter till arbete, kommer säkert på flera saker. Skönt att dessa katasrofala utbrotten inte är varje dag.