Jo!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Gablex

Inlägg av Gablex »

Japp, bölar :cry: och sover :sleep: - snacka om att man känner igen sig!
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:sleep: :sleep: :sleep: :?:

Va... :?:

Är ni vakna...? 8-[ Jag missar allt just nu :roll: :lol:

Fjällen bjuder på 20 grader och sol, inramat av snöklädda fjälltoppar - så vackert! :heart: Detta ledde dock till insikten om det fullständigt omöjliga i att försöka dölja för byafolket vad som är i görningen... 8-[ :oops: :^o O:)

Kram! :heart:
/Fjällmor
Lua

Inlägg av Lua »

:heart: Ni är i mina tankar flera gånger om dagen :heart:

Längtar tills vi ses! Hoppas att värsta :sleep: :sleep: har gett med sig då... :wink:

KRAM Lua. :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :heart: :heart:

vi kanske ses snarare än du anar... :wink:
Lua

Inlägg av Lua »

Vad då :?: Va, va, va, va, va :?: :?: :?: :?: :?: :?: :heart: :heart: :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Oj, så avundssjuk jag blir :o ! Jag vill också träffa er igen!! Varför är det så låååångt till Norrland för :?: :?:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:D Lua!
Jag har operation övertalning om en Luleåtripp i full gång... :wink: Kaffe...? :heart:

:D Jenny H!
Du har inte långt till Norrland, det bor i ditt hjärta... :heart:

Nu ska jag ut i sommarvärmen!
/Fjällmor
Lua

Inlägg av Lua »

:heart: Jag blir då alldeles varm och lycklig :heart:

Fjällmor i antågande... O:)

Kaffepannan står redo - jag har full tilltro till gravida kvinnors förmåga att övertala sina män :wink: :lol:

Jenny - kom du också :!:

Längtanskramen från Lua. :heart:
Gäst

Inlägg av Gäst »

:shock: :-k :) 8)
Åse

Inlägg av Åse »

Fjällen bjuder på 20 grader och sol, inramat av snöklädda fjälltoppar - så vackert! :heart:
Fjällmor, du anar inte hur du ständigt göder norrlandsromantikern i mig med dina lägesrapporter från Sveriges vackraste fjällby :!: Med en far född på skidor i norska fjällvärden och en man född med fiskespö från Offerdal (och ja, självklart satt han som klistrad vid rödingfilmen med en både plågad och njutningsfull min som nog bara en fiskare riktigt kan förstå) och en helt egen kärlek till fjällen i alla dess former så får ord som de ovan mitt hjärta att bokstavligen värka! Men det är en både plågsam och njutningsfull värk, längtan helt enkelt... :wink: :heart: Så fortsätt, fortsätt :D
Mamma till lille J född sep -06 och lilla T född jan -10
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:!: Åse :!:

:D :heart: :lol:

Jag ska göra mitt bästa - just nu sitter jag å dricker kaffe i solskenet, vi har 25 grader varmt och snödrivorna för en tynande tillvaro... Dottern fjällfolk tar sitt första dopp i sjön, med marsfjällsmassivet som bakgrund och kungsörnen cirklade nyss över huset vårt :wink:

Har du vart in på hemsidan vår...? Maken gör tavlor av bilderna - på beställning :wink: :D Ett alternativ om längtan bliver för svår...?

:idea: Fjällräven har fått ett namn :!:

Barna kom och meddelade högtidligen att lill*n minsann heter Bonzo..

:heart:

/Fjällmor
Åse

Inlägg av Åse »

:heart: Härlig syn med tuffa dotter fjällfolk som tar premiärdoppet i ert vackra hörn av världen :D

Visst har vi varit inne och suckat längtansfullt över Fjällfars vackra bilder, hälsa honom det :!: Och kanske kommer det en beställning så småning om...

Kram Åse
Mamma till lille J född sep -06 och lilla T född jan -10
Jannika

Inlägg av Jannika »

Bonzo! Perfekt! Gullungarna då. :heart: :D
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

å ja bara sover....

:sleep: :sleep: :sleep:

Ganska skönt för en qvinna med konstaterade sömnproblem dock :wink: :lol:

Imorgon ska magen begapas! :roll:
Skolavslutning för vår dalgång, så de som inte hört ryktet än lär få veta då.. Jag har redan :shock: fått höra:
:!: men du KAN inte vara så kort tid gången :!:

eeeh... :roll: jo 8-[

wish me luck..

/Fjällmor
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Vad skönt att du får sova :!:

Låt byborna skåda maggen nu :wink: Säkert kommer du att få höra att det är minst tvillingar, och säkert kommer du också få höra vilken "sort" det är... åtminstone på den här byn kryllar det av synska och experter - självutnämnda iofs :roll:

Vila och väx :heart:

Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"