Den andra födelsedagen

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Gäst

Den andra födelsedagen

Inlägg av Gäst »

:D Huset fylls med stora barn nu: gossen i mitt liv fyller två hela år idag och lilla damen blir fem månader senare i veckan...

Man kan det här med paket nu: förra året var det mest pappret, snörena och de färgglada korten som intresserade, men nu i år, efter ytterligare ett års studium i ämnet, har man lärt sig att färggranna paket brukar ha ett innehåll. 8)

Lillasyster följer demonstrationen med stora nyfikna blickar från sin Bumbostol: vad är det som händer? Paket? Snören? papper? Hooo! :o

Det är ju så: stora världsvana gossar, de skall ha sin egen mobil. Den här generationen börjar tidigt. Ni vet väl hur kul det är med en ny mobil? :D Ringsignaler! :D Knappar att trycka på! :D Funktioner att välja! :D Vackra färger att beundra! Allra roligast är det när telefonen spelar upp bokstäverna i alfabetet! :shock: Lite avundsjukt tittar jag på gossens fina vackra telefon. :? Min tråkiga vuxenmobil spelar minsann inte upp alfabetet, inte heller siffrorna, 1-10...

Senare idag blir det födelsedagsfika, det har jag och lillasyster tagit hand om, medan vissa andra ensamlekte. 8)

Hurra för två-åringar i huset! :D

Hurra för vackra vårdagar! :D

Hurra för min alldeles egna. underbara Kejsare, två år på tronen! :D
Gablex

Inlägg av Gablex »

Stort grattis till världens bäste Hugo från faster! Paket med brölande plastleksak ( :lol: :lol: :lol: ) anländer till helgen!

Puss & kram! :heart: :heart: :heart:
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Och HURRA :!: HURRA :!: HURRA :!: HURRA :!: för HUGO :heart:

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Nancy

Inlägg av Nancy »

:D :heart: Stort grattis till Hugo :heart: :D
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hugo tackar och bockar för alla gratulationer! :D
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

:-({|= Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear HUUUUUUGOOOOO, happy birthday to youuuuuu (i eeeeefterskoooott) :-({|=
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Gablex

Inlägg av Gablex »

När kommer uppdateringar på hemsidan? undrar vi som vill se Hugo med tårtan! :D
Anna, stolt mamma till Storprins född -98, Sessa född -00 och Pojkpiraya, född -04!
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Gratulera den unge mannen från Ulricehamns-gänget :!: :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"