Jag då?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
JH

Jag då?

Inlägg av JH »

I natt sov Elsa från 19-05.00!!!!! :D =D> \:D/ Sen hade vi jobbiga vargtimmar fram till 06.22, men det känns ändå ok för hon blev inte sådär galen som hon blivit förut. Känns mer som att hon har jättesvårt att komma till ro... :( Hon är jättetrött, det hör man på ljuden, men kan inte somna mer än ett par min åt gången.

Men JAG! Jag gick och somnade 22 och vaknade kl 02.45 och kundet INTE somna om..... Låg och lyssnade och väntade på att hon skulle vakna. Vid 05 var jag rejält trött, men då var de så dags! Så nu är jag jättetrött och inte alls utvilad i alla fall #-o

Hmmm, finns det nån ligg-inte-och-lyssna-efter-ditt-barn-på-natten-kur som nån kan köra på mig?? :)

Annars: Tack Anna W, tack Mammut, Sagomamma, liw, br och alla andra på den här sidan som har svarat på mina inlägg (och tack Lotta! :) ) Utan er hade jag nog inte orkat, men nu verkar ju vår belöning börja skymta vid horisonten!
Jenny, mamma till
Elsa :heart: 25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri :heart: 18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Belöningen skymtar, men den går inte på en kafferast! Du kommer att bli så trött, så trött, när du äntligen får sova normalt (vilket du förmodligen inte vet vad det är...) :o Och alla undrar varför du är så trött - "Du får ju sova nu?!" Svaret är: just därför. :shock:

Du går ett underbart liv till mötes. Var bara inte otålig! Håll målet för ögonen, hela tiden - och mota ut alla vargar :evil:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Lotta Sthlm

Inlägg av Lotta Sthlm »

ååååh vad kul att det gått så bra inatt!!! =D>
och om nån vet en sån kur så skulle jag också behöva köra den på mej själv :D för trots att vi har haft lugna sköna nätter i flera månader nu kan jag inte sluta lyssna efter ljud! heeeelt gaaaalet!! ](*,)
Mamma till
Alva :heart: f?dd 25 juli 2004 - verktyg och schema inf?rdes vid tv? m?nader
Leia :heart: f?dd 15 november 2005 - standardmodell fr?n f?rsta b?rjan
mammamy

Inlägg av mammamy »

Som sagt tidigare, testa öronproppar! Ni hör garanterat om barnet skriker men slipper andra ljud eftersom ni vet att ni ändå inte hör dem! :D
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"