Testerna från sonen fortsatte natten mot igår och idag (vid ett tillfälle båda gångerna, midnatt respektive ca 01.30). Han kör igenom hela registret och när inte det ena funkar så provar han nästa grej. Till slut var han vrålrarg och skrek efter handduk (vilket brukar innebära att det blivit blött i sängen). Gick då (motvilligt!!!) in, mycket riktigt, det var blött (trots blöja) så han fick en handduk på det blöta, blev omstoppad och somnade och sov sen resten av natten.
Samma sak natten mot idag. Vaknar med ett vrål, testar diverse saker och efter en stund ska han kissa, får besked utanför dörren och när han under vilda protester till slut går upp själv så står han på näsan över pottan förstås (vilket förmodligen inte var meningen) och blir jätteledsen. In, byter sjöblöt blöja, lägger handduk i blöt (!) säng igen, stoppar om och ut. Sen sover han gott till väckning.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra! Han kissar väl inte i sängen med flit eller???? Vår kille testar ALLT för att få in oss på natten, och jag vet inte om detta är ännu en grej för att vi ska gå in, eller om han helt enkelt behöver hjälp.
Idéer någon?