Väntar en ny liten knodd !

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
helena71

Väntar en ny liten knodd !

Inlägg av helena71 »

Hej !

Vill bara dela min glädje med er här innan man kan (eller snarare vill) dela den med resten av omgivningen !

Jag fick plus igår på stickan efter måååånga månaders försök att få till en liten trea. Håller på som bäst nu att försöka smälta att jag ska bli trebarnsmamma.... :shock: :D

Vi har en son på fyra och en dotter på två som båda har varit hemma med oss i hela sina liv :heart: . Sonen börjar på 15-timmars nu till hösten och jag fortsätter att vara hemma hela tiden med knodden i magen och dottern. Mitt liv är så perfekt just nu så man blir nästan rädd att nå´t ska hända... :-s Får man ha det så här bra ? Jag har haft den drömmen hela mitt liv att jag ska kunna ha möjlighet att vara hemma med mina barn och inte behöva ha dem (heltid) på dagis och än så länge funkar det !

Kram till er alla !
Helena.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Grattis!! :D
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

:lol: Grattis!!! :lol:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:D :heart: Å, jag blir alldelse rörd av det fina du skriver! :heart:
Vilken lycka :!:
Stort, stort grattis till lilla magen! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Jättegrattis till lilla grynet i magen :heart:
Självklart får man vara så lycklig som du är nu :D All lycka önskar jag er :!:
Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"