Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:shock: Här snöar det...Och så är det +3 grader :shock:
Hur är vädret i Gbg?
Varma kläder på gäller, va?

Barnen har börjat sitt mässande "När ska vi åka, mamma" :lol:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej!

I Göteborg är det 5 grader (plus!) och regn :evil: . Vi laddar med regnkläder och fleece vi.... Tror nog att vi får plocka fram Antons vinteroverall igen, nytvättad och undanlagd till något annat barn :roll: :? .

Ses snart!!
Kram!
blomman

Inlägg av blomman »

Hej alla!
Tyvärr får vi nog hoppa av i sista minuten. Felix hosta, som gjorde honom jättetrött igår när han varit ute och lekt (sådär gråt-trött)och min snuva och halsont i kombination med kallt och regnigt väder gör att vi nog håller oss inomhus idag.
Visste inte riktigt hur vi skulle göra fram tills idag, men efter att ha sett hur enormt trött han blev igår så...
Ha det så kul allihopa!
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

smyger också in i tråden, och hoppas att ni får det riktigt trevligt idag:D ( vädret till trots)

JennyH- hur går det med Mörsil :?: skickar PM

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Hemma igen efter en härlig dag.
Vi träffades i blötan i Slottsskogens stora lekplats. Päivi med skräp, nilam med två (?) tjejer - de skulle iväg rätt snabbt igen, Jenny H med maken och son, anna med sina två tjejer och jag med Vera.
Efter ett tag var det dags för mat för de minsta. Vi gick upp till Naturhistoriska och de små blev matade och vi lite större passade¨på att fika.

När vi kom ut igen hade det slutat regna och helt plötsligt var klockan 17... Jag och Vera åt medhavd mat i bilen innan vi gav oss iväg mot Jönköping igen. Trötta och glada kom vi hem 19.30.
En halvtimme efter sovtid, men vad gör det? Det går ju att ta igen imorgon om det skulle behövas.

Tack för en trevlig träff!
/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Gäst

Inlägg av Gäst »

Instämmer, instämmer!

Detta var trevligt, tjejer med tillbehör! 8)

Vår trädgård står som sagt öppen, för allsköns vidare träffning, kanske när det blir varmare..?

:heart:
nilam

Inlägg av nilam »

Tack själv

Det var inte lätt att åka iväg efter endast 1 timme :cry: , kan tänka mig att klockan helt plötsligt blev 17,00.

Det var ivf jätte trevligt att råkas och hoppas att det blir en ny träff snart, kanske i Ulricehamn?? eller Kungsbacka ?? eller??

//N
:heart: Storasyster sep 02
:heart: Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.
:heart: Lillebror jan 07, standardmodell

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:D Tack ni alla som var med!! :D :D Det var verkligen KUL att träffas! :D
Tråkigt att du inte kunde blomman! :cry:
Och så undrar jag vart t.p försvann :?: Hade jag fattat fel? Skulle hon inte varit med ifrån början?

Jag passade ju på att köra vilse på vägen dit förstås, :roll: men hem kom jag utan ett enda missöde! :wink:
Trötta tjejer som somnade direkt efter Wild-kids, lite för tidigt.

Jag är absolut öppen för senare sommarträff! Det vore kul att vara hemma hos Päivi! Det går jättebra att vara här också :!: Det blir ju längre för er Göteborgare, men kortare för LO/

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Det var jättemysigt att ses, och träffa alla barnen (flickorna!!).

:D Vi är också med på en sommarträff - gärna i någons trådgård! Kungsbacka eller Ulricehamn går bra vilket som :D . Tyvärr har inte vi någon trädgård, eller ens någon bra gård. Vi har dock en lokal vi kan låna (våran öppis) som är perfekt för ändamålet. Men vi kan ju se när det närmar sig, vart som passar bäst :!:

Kramkram
Jeanette m Rasmus o Linus

Inlägg av Jeanette m Rasmus o Linus »

Hur kunde jag missa den HÄR tråden:?: :?: :?: Jag bor ju i Borås och hänger gärna med på en träff med mina killar om vi får?
En em i Borås Djurpark är också ett förslag, det är jättemysigt speciellt om man är flera med barn.
Stolt mamma till två killar födda nov-02 och jun-06
kvacke

Inlägg av kvacke »

Va kul att ni hade kul! :D

Vi är på bättringsvägen och vill förståss vara med på nästa träff!

Borås djurpark låter som en bra idé. :D

Kram Åsa
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Låter definitivt som en god idé.
Här har det varit tradition att dagmammorna åker tillsammans med kyrkans barntimma till Borås djurpark en gång om året, men det verkar inte bli i år. Det brukar vara runt sista maj, men det har inte sagts något alls om det i år...

Någon gång under sommaren ska vi i alla fall ta oss dit, så gärna tillsammans med er :D .

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
blomman

Inlägg av blomman »

Vi är på till Djurparken! :lol:
nilam

Inlägg av nilam »

Kan inte en Boråsare ta tag i detta och spika en dag :?: Vi kommer mer än gärna :D

//N
:heart: Storasyster sep 02
:heart: Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.
:heart: Lillebror jan 07, standardmodell

Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vi med! :D
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"