grav-test, hur säkra?

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Lottan

grav-test, hur säkra?

Inlägg av Lottan »

Har gått 7dgr över, tog gravtest igår som var neg, (hade hoppats på +!) men har bestämt att göra ett nytt test på månd om utifall att....
Alltså, det står 99% säkerhet på testet, men är det någon som varit i min sits, att gravtest först visat negativt och sedan pos?
Går här hemma och hoppas! Känner efter och ja ni vet, och tycker att allt känns lite annorlunda?!

Lotta
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Nej, jag har ingen erfarenhet av det du beskriver, vill bara säga att jag verkligen håller tummarna :thumbsup: det är sååå jobbigt att vänta...
Kram å lycka till :heart:
Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Ja, mitt gjorde det.
Sambon önskade sig, på klassiskt 4-årsflickmanér, "en kattunge, eller en bäbis" i julklapp. Då kunde jag inte bjuda på en bäbis, så då blev det en kattunge. Till födelsedagen var det så dags för en bäbis, men då visade stickan -. En vecka senare så visade den däremot plus. :D Försenad födelsedagspresent.
*frieda*

Inlägg av *frieda* »

RFSU:s test ska vara säkrast och billigast. Finns dessutom att köpa på Pressbyrån eller som här där jag bor; på ICA :wink:
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Hmm, det var just det som har visat fel för mig två gånger... Clear Blue var däremot pålitligt båda gångerna... :wink:
Lottan

Inlägg av Lottan »

tack för era svar,går ff hemma och undrar! minns att jag gjorde test efter 10-12dgr efter utebliven mens och då visade det pos! Kanske helt enkelt ska se tiden an, idag är det 8dgr.......
och jag hoppas ju på......

Vi får se, hej på er!

Lotta med Anton 14mån som vi hoppas får ett syskon snart :D
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"