Star/gar pa ta
Star/gar pa ta
mina skrottar 7 manader (fodda i v 36+4) star och gar nagra steg da man haller i dem men de gor det pa ta!! Ar det sa att sa sma barn gar pa ta i borjan eller e det nat som bor tranas bort? Sjalv gick jag pa ta som liten och fick ga till sjukgymnast for det men da var jag ju betydligt aldre, typ 4 ar eller nat.
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Hej!
Nu svallar minnena!
Så gjorde Clara! Länge och väl faktiskt.
Jag vet inte, men jag TROR det beror på att hon var en del i en sån där "gå-stol", (ÄLSKADE den, och riktigt yrde fram
) och inte riktigt nådde ner med hela foten.
I vilket fall, så försvann det av sig själv efter någon månad.
kram anna
Nu svallar minnena!
Så gjorde Clara! Länge och väl faktiskt.
Jag vet inte, men jag TROR det beror på att hon var en del i en sån där "gå-stol", (ÄLSKADE den, och riktigt yrde fram
I vilket fall, så försvann det av sig själv efter någon månad.
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Elsa har ända sedan hon var nån månad "spretat" med foten som en liten ballerina
Nu när hon börjar stå med stöd så står hon också på tå. Sträcker hela foten och spänner benet, ser väldigt kul ut
men lite jobbig...!
Har aldrig varit orolig. Hon kan ju inte gå så där för all framtid så hon börjar nog sätta i hela foten så småningom!
Har aldrig varit orolig. Hon kan ju inte gå så där för all framtid så hon börjar nog sätta i hela foten så småningom!
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Kan man tänka sig någon tjusigare balansakt
Och vad händer som punkt 7? Man står på ett ben. Trodde någon att det var en slump eller händelse som ingenting betydde?
Så att gå på tå är något mycket, mycket märkvärdigt. Applådera
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Tänk vad vi nyblivna föräldrar oroar oss... aldeles i onödan
vilken tur att det finns en Anna som kan ta ner oss på jorden igen genom att så enkelt förklara allt som fantastiska naturligheter
. Tummen upp för dig Anna!
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022