Hej hopp, idag tycker min kille att jag är dum! Varför vagnar du mig inte nu lilla mamma det haaar ju vart så skööönt i veckan!
Som väntat kom det lite protester idag, vid läggning gick det bra, jag gav 3 skak i handtaget (det blir väl som ersättning för solfjäderna skulle jag tro) och ramsade mig in, såklart vart det ju lite protester, varför vagnar du inte?! men efetr typ 3-4 min sov han..vaknade efter 30 min och tyckte att: men NU ska du väl ändå vagna mig! Nej nej sa lilla mamma här serveras ramsar..protester och frågor, men efetr 20 min somna han om men bara ramsa..vaknade redan efetr 10 min och frågade och frågade, mamma serverade endast ramsor (även om det var lockande att vagna) och han somnade om efter ytterligare 20 min, luren är ju inte slut än men hittils nöjd jag har ju fått till två omsomningar med endast ramsa!
Så jag räknar ju med att han frågar mindre och mindre för var dag som går!
en lite snabbis, jag har ju som sagt nyss ändrat i schemat, fick man använda marginalkvartarna då eller var det bara under själv riktiga kurningen det var så hårt att man inte ska nyttja dom? kommer ni ihåg?
Tackar för hjälpen, nu vet jag hur jag ska förhålla mig så nu ska vi få orning på detta!