Dagbok Gastsjö Camp 2007

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Kantarella

Dagbok Gastsjö Camp 2007

Inlägg av Kantarella »

Jösses Amalia vad många vi var, det tog ett tag innan installerat oss. Kurbarnen, två till antalet, sussar i sina sängar och blir buffade och ramsade så det står härliga till. Det funkar! Ett gäng säkra sovare ligger i sina resesängar på Logen. Det tog en liten stund innan alla sov men Ramsaren J ramsade och barnen svarade och somnade så gott.

Nu väntar vi på maten som är på gång, den har varit det ett tag nu och blodsockret är lågt hos samtliga vuxna. Humöret är dock på topp.

Vi kommer dela på natten, halva gängen får sova medans den andra halvan kurar. Samtliga kommer ha trevligt och det är otroligt roligt att få träffa alla härliga Forumister live.

Återkommer snart med en ny rapport.

Hälsningar Camp-gänget
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:heart: ha det alldeles underbart nu alla :heart:

/Mia - (som gärna varit me...)
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Mia79

Inlägg av Mia79 »

Åh, så trevligt ni kommer att ha det... :D :D Själv sitter jag här hemma och väntar på bebisen :D .
Storeman Harald 050813, Lilleman Sixten 070401 Lillgumman Anny 090429

Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Lillamolntuss

Inlägg av Lillamolntuss »

Ja - håller med Mia79. Supertrevligt kommer ni att ha det!

Och här är väntan äntligen över. Bebisen ligger i soffan och har hunnit bli 16 dagar. :heart: Helt söt är han!
Flicka :heart: maj -04 (kurad jan -05), Pojke :heart: mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
kokos

Inlägg av kokos »

Mest spännande tycker jag att det är med alla barn som bor i logen! Det hade skapat en del vargar hos mig kan jag väl erkänna. Jag skulle såååå gärna ha upplevt det.

Att ni får fason på de små kurbarnen tvekar jag inte det minsta på.

Hoppas att ni har trevligt - tänker på er!
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Men ÅH, vad kul med en liten dagbok, så vi andra får följa er :!: :heart:

Jag funderade ju länge och väl om jag skulle anmäla mig, eller inte.
Lilla Ida hade KANSKE platsat att få ha föjt med i så fall.
Det var nog en ödets nyck att jag till slut inte gjorde det, för idag bröt värsta spysjukan ut på henne, och det hade i så fall varit någonstans på tågresan... :shock:

Ha det UNDERBART nu allihop :D :D :D (det vet jag ju att ni har!) så ser vi fram emot fler rapporter! :wink:

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Antonias mamma

Inlägg av Antonias mamma »

Åsa, fick du mitt SMS :?:
Hoppas du har med dig kameran... :wink: Jag är så himla avundsjuk!!! :mrgreen:

Hälsa alla från mig :heart: . Idag kommer tidningen med REPORTAGET :D :!:
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia :heart: :heart: :heart:, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus :heart: :heart: :heart:, född 17.8.08, kurad 1/09

www.sandsdrommar.com
emb

Inlägg av emb »

Va kul att få en liten rapport, tänker på er och hoppas att ni har det underbart bra.

kram kram
Storasyster 2005
Lillabror 2007
Lillasyster 2008
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Morgonrapport :lol: :?: Hur gick det med kurbebbar och SS-are :?:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Ja, fler som skriver om hur ni har det. =D>

Lyckosar er :mrgreen:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Pia Pojkmamma

Inlägg av Pia Pojkmamma »

Roligt, spännande :!: Rapportera gärna, så får vi på hemmafronten hänga med på ett litet hörn :D :!:

Avis :oops: :lol: :!:
Mamma till tre herremän födda -03, -05 och -07
och moster till en lady född -09.
T.P

Inlägg av T.P »

avis ? ja det kan man lugnt säga :wink: :lol: Spännande att få läsa mer här sen..
barn födda 04/06/08
Kantarella

Inlägg av Kantarella »

Hej Allihop och tack för alla svar.

Natten för våra kurbebisar gick över förväntan. Lillpojken sov minsann hela natten och den äldre strulade i vargtimmen som vi trott.

Mindre bra gick det på Logen där alla SS sov. Två av dem höll låda på morgonkulan så de har vi flyttat ner till Lilla Huset bland de andra strulputtarna och de får sig en liten kur i rena farten.

Sammantaget har vi nu fyra barn som ramsas av alldeles ypperligt duktiga kuraspiranter.

Hege har pratat i omgångar dagen igenom och har så mycket intressant att berätta. Det har även Anna förstås :wink:

Kram på er,

/camparna

Antonias mamma: jag har inte fått SMS:et - har ett lånat abonnemang till telefonen med mig hit då bara Teliamobiler har täckning här.
hilloholic

Men jag bara undrar hur går det för min fjällmor....

Inlägg av hilloholic »

min älskade dotter....
Kram B :roll:
Mamma, mormor, lchfare
Ewa

Inlägg av Ewa »

Huj, huj, huj - ett sånt trevligt initiativ med dagbok! För är man lite grön av avund så kanske det bleknar till lite fisgrått sådär när man liksom får vara med på ett litet hörn ändå :wink:!
Kram på er allihop :heart:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"