NU BEHÖVER JAG HJÄLP!!! Natten (tredje natten) var katastrof
Läggningen gick hyffsat, det tog honom 15 minuter och en hel del påminnelser och buffning för att fatta galoppen

Sover sedan fram till 01.18 då karusellen börjar...
Det är vid denna tid han tidigare brukar äta och den första natten tog det honom ca30 min att somna, andra natten tog det ca 40 min och då var han inte arg utan låg bara och pratade och jag behövde inte göra annat än påminna då och då
I natt blev det lite värre....det tog honom över 2,5 h

innan han somnade

Det gick inte alls, han var mkt arg, buffningen tog inte (eller snarare, han ville inte att jag skulle sluta

)och jag lade över honom i vagn efter 1 h och 10 min...vagnar och ramsar mkt högt (så högt jag bara kan...), storasyster vaknar och skriker...allt är en enda soppa. Jag ser ingen annan lösning utan hämtar en flaska ersättning 02.50 ( jag är väldigt trött och tålamodet tryter...). Han äter och sedan lägger jag honom att sova i sängen (ca 03.05) och ramsar ut, tyst...men sedan börjar han prata och ligger och suger på händerna. Lägger til rätta igen efter ett tag och ramsar...inga protester, men han sover inte utan ligger och filosoferar

Somnar gör han först vid 04.00 och då får jag äntligen sova lite själv....
Väcker honom sedan då klockan ringer 07.00
Det känns verkligen som ett stort bakslag, vet inte hur jag ska hantera detta. Är det för mkt aktivitet månne? Eller kan ett besök (dagen innan) av vänner som vi inte träffa ofta ha spökat till det. Han sov inte helt enligt schemat dagen innan heller

Attityden bleknade lite då vi hade besök...
ANtar att det blir en kamp i natt igen, då han fick äta...han kommer förmodligen att vilja det i natt igen
Ursh, det som gick så bra de två första nätterna.....
Tacksam för råd och peppning
Lenita