Han vill inte sova! - Standardmodellen

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Princesita
Inlägg: 15
Blev medlem: ons 14 mar 2007, 11:37

Han vill inte sova! - Standardmodellen

Inlägg av Princesita »

Hej! Jag börjar med standardmodellen idag... Men det är tufft!
Isac har nu skrikit en timme och jag har sådan lust att ta upp honom ur vagnen. Han har inga problem med att äta, men sova är något han aldrig gör längre tid på dagarna. Han somnade fort och sov 45 minuter men sedan dess har han legat vaken och skrikit. Ska det verkligen vara så? Är det verkligen bra för honom? Det gör ont i hela kroppen av att se honom så ledsen. Okej om han skriker några minuter men under hela sovtiden??? :(
Isac 13/2 mammas prins!
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Hej, jag svarar i din andra tråd!
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"