Isac har nu skrikit en timme och jag har sådan lust att ta upp honom ur vagnen. Han har inga problem med att äta, men sova är något han aldrig gör längre tid på dagarna. Han somnade fort och sov 45 minuter men sedan dess har han legat vaken och skrikit. Ska det verkligen vara så? Är det verkligen bra för honom? Det gör ont i hela kroppen av att se honom så ledsen. Okej om han skriker några minuter men under hela sovtiden???
Han vill inte sova! - Standardmodellen
-
Princesita
- Inlägg: 15
- Blev medlem: ons 14 mar 2007, 11:37
Han vill inte sova! - Standardmodellen
Hej! Jag börjar med standardmodellen idag... Men det är tufft!
Isac har nu skrikit en timme och jag har sådan lust att ta upp honom ur vagnen. Han har inga problem med att äta, men sova är något han aldrig gör längre tid på dagarna. Han somnade fort och sov 45 minuter men sedan dess har han legat vaken och skrikit. Ska det verkligen vara så? Är det verkligen bra för honom? Det gör ont i hela kroppen av att se honom så ledsen. Okej om han skriker några minuter men under hela sovtiden???
Isac har nu skrikit en timme och jag har sådan lust att ta upp honom ur vagnen. Han har inga problem med att äta, men sova är något han aldrig gör längre tid på dagarna. Han somnade fort och sov 45 minuter men sedan dess har han legat vaken och skrikit. Ska det verkligen vara så? Är det verkligen bra för honom? Det gör ont i hela kroppen av att se honom så ledsen. Okej om han skriker några minuter men under hela sovtiden???
Isac 13/2 mammas prins!