lillgrisen sjuk!

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
br

lillgrisen sjuk!

Inlägg av br »

Lillgrisen är sjuk, har hög feber och under natten var han orolig och vaknade flera gånger! när han vaknade mycket ledsen 6.15 tog vi upp honom :oops: Därefter var han otröstlig. Min man gick runt med honom, satt med honom osv. Till slut sa dottern, som är 4 år, "men varför tog ni upp honom, han ville ju sova mera" och så la vi ner honom och han somnade omedelbart!! Åh då sa dottern " där ser ni!"
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

It takes one to know one. :lol:

Lite liknande så skulle min mamma passa Vera en kväll. Och Vera var förtvivlad. Mamma hade ju bara en sak i huvudet - lägg henne inte om hon är ledsen. Till slut (inte så värst länge men ändå) så la hon henne i sängen i alla fall och Vera bara suckade till tack och somnade direkt.

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Ja se dessa föräldrar :lol: vad de ska krångla till allt. Vilken tur att vi har våra barn som kan tala om för oss hur det ska gå till :wink:
Härlig historia som jag ska spara i bakhuvudet. Jag tenderar att falla i samma fälla när den lilla är sjuk :oops:
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"