lillgrisen sjuk!
lillgrisen sjuk!
Lillgrisen är sjuk, har hög feber och under natten var han orolig och vaknade flera gånger! när han vaknade mycket ledsen 6.15 tog vi upp honom
Därefter var han otröstlig. Min man gick runt med honom, satt med honom osv. Till slut sa dottern, som är 4 år, "men varför tog ni upp honom, han ville ju sova mera" och så la vi ner honom och han somnade omedelbart!! Åh då sa dottern " där ser ni!"
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
It takes one to know one.
Lite liknande så skulle min mamma passa Vera en kväll. Och Vera var förtvivlad. Mamma hade ju bara en sak i huvudet - lägg henne inte om hon är ledsen. Till slut (inte så värst länge men ändå) så la hon henne i sängen i alla fall och Vera bara suckade till tack och somnade direkt.
/LO
Lite liknande så skulle min mamma passa Vera en kväll. Och Vera var förtvivlad. Mamma hade ju bara en sak i huvudet - lägg henne inte om hon är ledsen. Till slut (inte så värst länge men ändå) så la hon henne i sängen i alla fall och Vera bara suckade till tack och somnade direkt.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Ja se dessa föräldrar
vad de ska krångla till allt. Vilken tur att vi har våra barn som kan tala om för oss hur det ska gå till
Härlig historia som jag ska spara i bakhuvudet. Jag tenderar att falla i samma fälla när den lilla är sjuk
Härlig historia som jag ska spara i bakhuvudet. Jag tenderar att falla i samma fälla när den lilla är sjuk
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)