Med det menar jag att jag bestämde mig för 2-2, Han ska sova, och sen ska han äta i två timmar. Och det verkar fungera, han är aldrig missnöjd under vakenpassen. Gillar umgänge och kan ligga själv på golvet väldigt långa stunder, nästan inget skrik alls. Perfekt!
Men problemen är när han har sina sovpass, jag vagnar, men vet inte riktigt vad som gäller. Läser runt här på forumet, och någon skriver att man ska vagna 2 minuter och sen gå, en annan skriver vagna några snabba drag bara så att han blir lugn, och att man ska öka tiden utan vagning. En annan skriver att man till sist bara ska ge några skak...Jag blir bara förvirrad, Kan någon berätta vad som är riktigt? Jusst nu vagnar jag så fort han skriker, första gången, tills han är lugn. andra gången väntar jag lite...Komemr det att vara så här i många dagar?
så hade jag tänkt ta bort ett nattmål, med början i natt!! Är det då samma som gäller vid vagning då på natten? eller ska jag vagna tills han helt klart sover då+lite till? Jag känner mig nervös inför detta...