Jag tror inte hon vaknar av att blöjan är blöt utan har svårt att somna om om blöjan blivit för blöt! Som när hon vaknar 06 och blöjan inte är så blöt då somnar hon om själv eller med ramsa. Men blir den för blöt då = läcker, då somnar hon inte om. Så det är omsomnandet som inte fungerar om blöjan blivit överfullannawahlgren skrev:Mera kisseri: man vaknar alltså inte av att böjan är blöt, utan man vaknar och kissar, så att blöjan blir blöt. När de fulla nätterna sitter kissar man inte förrän man vaknar för dagen.
Vi kan ha en liten kollektiv morgonkurSkulle tro att det faller sig "naturligt", dvs enligt principen om de andra sjutton bebisarna
![]()
![]()
Trist att nattblöjor försvunnit. Minns att jag lekte med snibbar och blöjor till mina dockor som liten och då hade man ju kunnat köra med dubbla blöjor som sagt var. Och som mamma berättat så var hon expert på snibblöjor och kunde få en blöja att hålla fullständigt tätt! Men i dag...
Men attityden är det inga fel på! klart det går bra att sova i kollektiv. Intressant, kul och fascinerande att se hela högen med sängar på rad