Ha Ha,

igår skrev jag så stolt ett inlägg om hur prinsessan 9 mån sover såååååååå skönt om natten utan minsta ljud!!!!! Bara för det så vaknade hon vid kl 02.00 i natt och bökade i sin säng. Jag hörde hur hon var besvärad och hon vaknade till mer och mer, jag avvaktade i kanske 10 minuter men hon verkade inte vilja somna om, drog ramsan X 4, avvaktade, hon var inte arg mest besvärad och jag hörde sen att hon på nåt sätt trasslat upp sig i ena hörnet i sängen och täcket var alldeles snott.....jag gick upp lade henne tillrätta under täcket, solfjäder och ramsa.....hon bökade tillbaka sig upp i sänggaveln och jag fick göra om proceduren efter 15 minuter....sen sov hon gott igen...

.

Kan detta ha varit återfallsnatten?

Brukar det bara vara 1 natt eller kan det hålla i sig?
Skall tillägga att i går vid nattningen så sprang brorsan in precis när lillasyster lades i sängen och hojtade och retades...varpå hon blev mycket sur

över att inte få vara med/ge tillbaks/se vad som pågick....resultatet blev att hon blev förbannad och ställde sig upp och jag fick ramsa i dörren X 4 ett par gånger innan hon lugnade ner sig....bekräftelseramsade när hon somnade in och gick in och lade henne åt rätt håll och under istället för i täcket efter 10 minuter, hon märkte inte ett skvatt
Vaknade sedan pigg och glad på morgonen, man bara smälter av detta tandlösa varma leende
Kram Minnevippen