Det är väl bäst att jag ändrar attityd nu då... Det är ju praktiskt att det är nästan exakt ett halvår mellan födelsedagarna. Skjönt att sprida ut presentinköpen.
Bebis-07! Redan tillverkad...
Nu har jag räknat ut att det kan bli den 27e september
På något sätt känns det skönt att det inte blev i oktober. Jag har alltid, undermedvetet, tyckt att man ska antingen fylla år på "vårterminen" eller under sommarlovet. När jag var barn tyckte jag synd om dem som inte hade fyllt år än när skolan startade
Jag vet, det är jätteknäppt, men jag minns tydligt att jag faktiskt såg ner på dem
Det är väl bäst att jag ändrar attityd nu då... Det är ju praktiskt att det är nästan exakt ett halvår mellan födelsedagarna. Skjönt att sprida ut presentinköpen.
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
Nämen, 29 juni, det är ju min födelsedag!
Jag hoppar in här också, ska ha en liten "hoppsan" runt påsk, långfredagen (6 april) enligt UL men mitten på mars enligt sista mens så nånstans däromkring antar jag
Jag pluggar till lärare och hade en av mina praktikperioder i Tensta och stormtrivdes där!
UL visade här på en lillebror till de två äldre (nåja, en har ju precis fyllt ett...) men jag har drömt att det är en till tjej så vi får väl se.
Det kvittar verkligen vilket kön det blir, triss i tjejer eller en liten kille också. Folk i allmänhet vill dock inte riktigt tro på det, men men så är det...
Jag hoppar in här också, ska ha en liten "hoppsan" runt påsk, långfredagen (6 april) enligt UL men mitten på mars enligt sista mens så nånstans däromkring antar jag
Jag pluggar till lärare och hade en av mina praktikperioder i Tensta och stormtrivdes där!
UL visade här på en lillebror till de två äldre (nåja, en har ju precis fyllt ett...) men jag har drömt att det är en till tjej så vi får väl se.
Det kvittar verkligen vilket kön det blir, triss i tjejer eller en liten kille också. Folk i allmänhet vill dock inte riktigt tro på det, men men så är det...
Tokaungen
Selma född juli 2003
Ellie född december 2005
Gustav född 7 april 2007
Selma född juli 2003
Ellie född december 2005
Gustav född 7 april 2007
Min profil är väl lite inaktuell med tanke på att vår "hoppsan" beräknas komma tre veckor senare än vad vi trodde från början. Men jag ska villigt erkänna att jag inte haft stenkoll på senaste mens den här gången...
Nej, det var inte Enbacken jag gjorde min VFU på utan Tensta gymnasium så jag tror inte att vi har träffats.
Det ska bli en Toker den här gången enligt UL men de var lite osäkert men vi pratar om bebisen som "lillebror" så länge i alla fall.
Blir det inte långt att pendla från Gävle till Tensta?
Nej, det var inte Enbacken jag gjorde min VFU på utan Tensta gymnasium så jag tror inte att vi har träffats.
Det ska bli en Toker den här gången enligt UL men de var lite osäkert men vi pratar om bebisen som "lillebror" så länge i alla fall.
Blir det inte långt att pendla från Gävle till Tensta?
Tokaungen
Selma född juli 2003
Ellie född december 2005
Gustav född 7 april 2007
Selma född juli 2003
Ellie född december 2005
Gustav född 7 april 2007
Vi flyttade ju lite hastigt och lustigt förra julen när nr tre var väldigt nyfödd. Sen har jag varit föräldraarbetande sedan dess och inte haft lust att säga upp mig. Och nu kommer ju våran halv-hoppsan så jag väntar nog ett tag till.
Darlingen fick jobb här i Gävle på projekt till en början och det var mycket snack om varsel på skolorna i Gävle så jag började inte ens leta runt förra året. Nu blir det en jobbpaus igen men sen ska jag leta lite mer seriöst här i Gävle. Jag tycker det är bäst för alla när man delar på veckan. Både jobba borta och jobba hemma. Så har vi gjort med ettan och tvåan.
Grattis till Lilltoker!
Kram Jannika
Kram Jannika
Ytterligare en anmäler sig till gänget. Är beräknad till september +också (om allt vill sig väl 8-[ ),närmare bestämt 26 sep. Varför sprida födelsedagarna? Nils fyller 28 sep och mannen 2 okt. Bara vågar och ett enda stort kalas
.
Pojke
född 2005-09 (kurad vid 4 mån)
Flicka
född 2007-10 (sm från start)
Flicka
född 2012-05 (sm från start, kurad vid 6 mån)
Flicka
Flicka