Vilt

Till

I Gastsjön
Här härskar bara lappsjukan.
[-X
(Bortsett från SusanD, peståss. Och soffan

)
Frisksportarhuset får stå tomt. Klena sörlänningar har inte anmält sitt intresse
Men vi får plats ändå.
Snarkare

Eftersom detta är den plats på jorden där alla lösningar gives, har vi ett svar på det problemet också. Ska berätta i hemlighet sedan 8)

Jannika - för bövelen

Inga tuppar. Vi har redan fem inskrivna.
O:)

J och Å - nej, det är inte meningen att Logen ska användas till annat än de små barnens fröjd, dag som natt. Ska folk sova middag olika tider får vi flexa, om man säger, men lagar mat och äter gör vi härnere i Lilla huset den här gången, just för att Logen ska vara enbart barnens - och er
Där ska också lite umgänge pågå, hde jag tänkt, så att jag får glo på barnen och barnen glo på varandra, och så att vi kan ha lite prat kring det. Aktiv studiecirkel, om man säger

Åsa B - folk delas upp i gäng och får springkura, om man säger. Vi har inte kurbarnen än, men det får vi. Kan tänka mig att det blir fyra nätter x fem kurare, alltså fyra gäng på fem personer. Ett gäng per natt.
Tanken är att jag som Oerhört Gammal Dam inte ska behöva vara uppe på nätterna mer (eftersom jag då inte kan sova på dagarna längre, p g a ålderdom, och kraschar inom kort)

De kära Diplomaterna får alltså utbilda blivande Diplomater, och jag är bara med som coach (fram till halv elva

typ). Låter snurrigt men jag försäkrar, det kommer att gå strålande. Turvis, gängvis [-o<

Har vi någon garanterad icke-snarkare som kan dela (stor) säng med Åsa B

(Ja herre milde, vem kan svara ja på den frågan

)
Det är bara att välja, Åsa. Snarka eller inte snarka, det är frågan. I frisksportarhärbret är det sååå lugnt.