Jo, där finns en artikel med Kristin Kaspersen och hennes make Hans Fahlén. I artikeln står:
Att vara förälder är ingen lek. Det har KK och HF fått erfara. De är ständigt trötta och måste nu få mer tid för varandra. //
Men det är inte alltid gjädje och skratt hemma hos familjen. Nätterna är för tillfället uppochnedvända eftersom Leon (10 mån) håller hela familjen vaken. // Så man är konstant trött säger Kristin. Hon tröstar sig med att det är en period som så småningom går över. // Men visst tär det att vara småbarnsförälder. Kristin och Hans har svårt att få tid över till varandra. Därför tar de varje tillfälle de får att gå ut och äta eller gå på bio.
I av bildtexterna står det
Fångade både hemma och på fortet...
Innan vi fick barn var ovan beskrivning av föräldrarlivet så vanligt förekommande att det var SÅ jag trodde att det skulle bli. Gick och gruvade mig i 9 mån. Vi hade det ju så bra....
Konstig var man som skaffade barn ändå
Vi är varken trötta eller har dåligt med tid för varandra. Visst är det en utmaning att vara förälder och det kräver ett aktivt ledarskap, men att man på något vis är slutkörd....nej, verkligen inte! Jag växer för var dag som går!
Men, så är det ju det här vi har pratat om så mycket på Forumet - det SKA gnällas helt enkelt
Sayonara på er
Kram
Kristin