Gravid or not?
Gravid or not?
Hej alla!
Är nyfiken på hur tidigt ni kännt gravsymtom?
Väntar kanske kanske kanske barn nr 3 och funderar på om det jag känner kan vara starten på graviditeten. Klurar också på hur tidigt man kan testa HCG hormon? Grattis till er alla här/Iritea
Är nyfiken på hur tidigt ni kännt gravsymtom?
Väntar kanske kanske kanske barn nr 3 och funderar på om det jag känner kan vara starten på graviditeten. Klurar också på hur tidigt man kan testa HCG hormon? Grattis till er alla här/Iritea
-
*frieda*
-
susanneethel
Vilken raring
Har så regelbunden mens att jag visste direkt när den dagen gått men redan dagen efter började jag bli yr och lätt illamående. På vägen till apoteket för att köpa test mådde jag inget vidare, yr, fick gå långsamt och svettades som om jag var på väg att bli sjuk. Jag visste precis vad testet skulle visa!
Testade med Clear Blue tre dagar efter uteblivien mens och då visade det korrekt positivt. Det var det enda test jag gjorde före ultraljud i v 19! 
En goding till son född 0603 
-
susanneethel
Re: Vilken raring
TackIritea skrev:Tack för svaret och oj oj oj vilken fantastiskt fin kille du har
Hur vanligt är det att känna grav symtom 2 veckor ef mensens sista dag? Jag har nu i en veckas tid kännt av molande som oxå går ner i underlivet
..(med mina andra 2 kände jag först av det på urinlukten..ca en vecka innan mensen skulle komma )
Känns som supersvaga sammandragningar denna gång..om det nu är en "denna gång"
mvh t.p
Känns som supersvaga sammandragningar denna gång..om det nu är en "denna gång"
mvh t.p
barn födda 04/06/08