Min dotter blir väldigt hård i magen av välling o gröt, och katrinplommon går det åt, men det kunde vara trevligt att variera?
Alternativ till katrinplommon
-
Stockholmsmor
Alternativ till katrinplommon
Vad kan man stoppa i den lilla mer än katrinplommonpuré som är lösgörande?? Blåbär har det gått olika bud om.
Min dotter blir väldigt hård i magen av välling o gröt, och katrinplommon går det åt, men det kunde vara trevligt att variera?
FLICKA 28 JULI?2004
SHN 050126
FLICKA 28 JULI?2004
SHN 050126
-
Stockholmsmor
Blåbär har väl en stoppande effekt, eller ??!
Jenny, mamma till
Elsa
25 juli 2004 - SHN-kur vid 4 månader
Siri
18 april 2007 - SM från start
Bilder på Elsa och Siri!
Elsa
Siri
Bilder på Elsa och Siri!
-
Stockholmsmor
Hej JH!
Ja, man kan ju tycka det. Men jag har för mig att det pågick nån diskussion på gamla fprumet huruvida det var lösande alt. stoppande.
Man får väl testa helt enkelt!
Lustigt att det verkar som många barn blir lösa i magen aav välling, här är det ju som sagt tvärtom.

Ja, man kan ju tycka det. Men jag har för mig att det pågick nån diskussion på gamla fprumet huruvida det var lösande alt. stoppande.
Man får väl testa helt enkelt!
Lustigt att det verkar som många barn blir lösa i magen aav välling, här är det ju som sagt tvärtom.
FLICKA 28 JULI?2004
SHN 050126
FLICKA 28 JULI?2004
SHN 050126
Också vindruvor
Lägg alltid lite extra fett i maten, ex. rapsolja som är lukt/smakfri så tarmarna får lite glid.
Messmör kan läggas i vällingen - smakar inget och gör underverk. Fick det rådet när min stora var liten men när minstingen nu kom så sade de på BVC att messmör har en del salt. Så...
Jag undvek banan, skall vara stoppande.

Lägg alltid lite extra fett i maten, ex. rapsolja som är lukt/smakfri så tarmarna får lite glid.
Messmör kan läggas i vällingen - smakar inget och gör underverk. Fick det rådet när min stora var liten men när minstingen nu kom så sade de på BVC att messmör har en del salt. Så...
Jag undvek banan, skall vara stoppande.
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007