Parfymer krämer och annat i badrumsskåpet, då har jag kommit rätt, för jag är samlare av stora mått när det gäller sådant. Men min absoluta favorit till vadags är FLOWERBYKENZO helt underbar, och RAlph av Ralph Lauren, känns som om man är nyduschad och fräsch hela dagen, en annan dagfavorit är davidoff´s cool water, perfekt party-sommardoft. och till fest gillar jag live av Jennifer Lopez. Tidigfare jobbade jag på taxfreefärja och då hade jag massor av parfymer, nu har det blivit mindre av den varan, även om jag ständigt vill ha nya, så har jag mina trogna favoriter.
Krämer: där är det Helena Rubinsteins handkräm, slår allt annat, funkar på alla torra händer, tyvärr sviiindyr och svår att få tag på. Ansiktet, där använder jag Nivea ansiktskräm, lätt, fräsch och lagom dyr.
Till make up anväder jag id makeup, mineral-smink, eftersom jag inte vill ha en makeup som täpper till porerna, så har jag valt id, dyr, men dryg och effektiv.
Åhh listan kan bli lång, men stora sminkboxen (tänk er en fiskedrags väska) två mindre ecessärer, mängder av krämer, schampon mm trängs i vårt badrum. Maken får en liten hylla, resten dräller jag ut mig på