Nu är Isak här!!!
-
Lillsprudlis
Grattis 
Storeman Harald 050813, Lilleman Sixten 070401 Lillgumman Anny 090429
Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
-
kattklo
KÅNGRÄTTJULÄJSCHÅNNS!
Jag förstod att han var på ingående när du bara försvann från forumet.
En tjock liten Isak! Bibelns Sara och Abrahams son vars namn betyder "Må han skratta". Isak har alltid varit populärt OCH populärast i Norrland? Varför då kan man undra?! Ett namn med gamla anor i Sverige. Det har använts sedan 1200-talet och finns med i almanackan (nu 19 dec) sedan 1600-talet.
Varma kramar Jannika
Jag förstod att han var på ingående när du bara försvann från forumet.
En tjock liten Isak! Bibelns Sara och Abrahams son vars namn betyder "Må han skratta". Isak har alltid varit populärt OCH populärast i Norrland? Varför då kan man undra?! Ett namn med gamla anor i Sverige. Det har använts sedan 1200-talet och finns med i almanackan (nu 19 dec) sedan 1600-talet.
Varma kramar Jannika
Grattis till den nya lille!! \:D/ Alltså, mycket läser jag på forumet, och håller för mig själv, men er lilla bravad att lyckas med två stycken småmännskor inom loppet av samma år är bara så härligt att jag berättat det för flera jag känner!
Varma hälsningar
Carin
Varma hälsningar
Carin
Tre härliga söner 2003, 2006 och 2010. Sover som grisar tack vare kur resp standardmodellen.
Vad skönt att höra att han nu har kommit och att allt har gått bra. Många grattiskramar till er. Jag lite avis faktiskt. Så länge man får barn mitt i sommaren som jag har fått kan man ju inte få två barn på samma år.
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
-
Lua
Tack alla
Jo, det är speciellt att ha två så små människor omkring sig. Nu när jag sitter här och båda barnen sover sött och jag VET att Allis sover till 8.30 och att Isak sover till 4 för att sedan somna om till klockan 8, så är jag så ofantligt tacksam över AW, Barnaboken och alla vänner här på forumet!
\:D/
Jannika! Jag vet inte varför Isak är särskilt populärt här uppe. I vårt fall föll valet på Isak eftersom min farfar hette så. Kanske var det speciellt vanligt här uppe för en sisådär 100 år sedan också??
Kram och tack, tack, tack för alla lyckönskningar!
Jo, det är speciellt att ha två så små människor omkring sig. Nu när jag sitter här och båda barnen sover sött och jag VET att Allis sover till 8.30 och att Isak sover till 4 för att sedan somna om till klockan 8, så är jag så ofantligt tacksam över AW, Barnaboken och alla vänner här på forumet!
Jannika! Jag vet inte varför Isak är särskilt populärt här uppe. I vårt fall föll valet på Isak eftersom min farfar hette så. Kanske var det speciellt vanligt här uppe för en sisådär 100 år sedan också??
Kram och tack, tack, tack för alla lyckönskningar!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022