Vaken en timme extra
Vaken en timme extra
Ibland skulle man behöva ha de små liven vakna en timme extra på kvällen...väldigt själviskt..ja jag vet. Men hur mkt tror ni att det rubbar systemet om man har det ngn enstaka gång. Lägger min son kl 20 och han sover fint hela natten.
Mamma til Melvin 13 månader ("SHN-kurad" sedan början på oktober)
Åh du egoistiska mamma
. Skojade bara. Jag känner ofta likadant, ett enormt mysbehov och så ligger lilla sonen och sussar skönhetssömn som en annan liten griskulting.
Jag behärskar mig, han behöver sin sömn och sina rutiner. Själv får jag se till att fylla på gos-kontot medan han är vaken vilket känns lite svårt just nu när jag jobbar heltid.
Ibland, men väldigt sällan, kommer han i säng lite senare än normalt men det känns aldrig bra för då har han svårt att somna. Han missar ett sömntåg och hinner bli pigg och sen dröjer det innan det är lätt att somna gott igen.
Så mitt råd till dig är att låta lilla sonen somna när han ska och så får du titta på fotografier av honom, gosa som en tok under dagen eller skura badrummet med en tandborste.
Kram Susan
Jag behärskar mig, han behöver sin sömn och sina rutiner. Själv får jag se till att fylla på gos-kontot medan han är vaken vilket känns lite svårt just nu när jag jobbar heltid.
Ibland, men väldigt sällan, kommer han i säng lite senare än normalt men det känns aldrig bra för då har han svårt att somna. Han missar ett sömntåg och hinner bli pigg och sen dröjer det innan det är lätt att somna gott igen.
Så mitt råd till dig är att låta lilla sonen somna när han ska och så får du titta på fotografier av honom, gosa som en tok under dagen eller skura badrummet med en tandborste.
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!