En litten rapport bara
Livet börjar återvända

Sara protesterar alltid en stund när hon lägges för natten. Men inom fem minuter sover hon

Hon måste böka en stund innan hon kan somna bara, och det måste hon ju få göra om hon känner för det

Natten som gick behövde vi inte ramsa en enda gång
Sara vaknade halv sju (ska sova till 7), fick en ramsa och försökte sen somna om, men när inte det gick så sjöng och pratade hon en stund istället

Dagslurarna blir också bätte för varje dag. Igår jobbade jag så min man skulle ta hand om alltihopa

Kände mig lite osäker när jag lämnade hemmet. Han har tidigare inte tyckt att det är så viktigt att hålla tiderna osv... Men han hade skött det hela strålande

Sara hade sovit 50 minuter, vaknat och fått en ramsa varpå hon surade 10 minuter för att sen somna om igen

Han väckte henne när hon sovit sin tid + marginalkvarten
Jag hade en glad och nöjd pappa och en utsövd liten unge som väntade mig
Vi har tidigare vacklat och velat en hel del när Sara protesterat vid nattningarna och på nätterna. Men nu är vi pålästa och övertygade om att nu ska här sovas - trots ihärdiga protester (som blir allt färre för varje dygn!)
Livet och orken börjar återvända för hela lilla familjen

Nu tas en glad liten unge upp ur sängen på morgonen. Och den glädjen håller i sig ändå fram till dagsluren

Tidigare var det gnäll redan efter någon timma...
Allt blir bara bättre och bättre
Tack Anna och alla ni andra som stöttar, vägleder och hjälper