Framkalla billigt foto?

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
J och Å

Framkalla billigt foto?

Inlägg av J och Å »

Vet att tråden funnits förut. Försökte söka nu men är verkligen urkass. Hur gör man egentligen? Nån som kan förklarar.

Ska framkalla mkt, sen hösten 05 fram tills nu. Så det är en hel del kort. Behöver billigt och BRA.

Någon som har erfarenhet av ngt bra på nätet?
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Tessan
Kontakt:

Inlägg av Tessan »

Hej :lol:
Framkallar alla mina bilder på crimson.se
Billiga, snabba och jättebra.
Förstoringar är de helt grymma på. :thumbsup:

//Tessan
Mamma till Emma 050530 & Rasmus 080321 Sthlmsbo

Emmabilder :heart:
Teresa N

Inlägg av Teresa N »

Jag framkallar mina bilder (och julkort och kalender ibland) på Proprint.se. Alltid bra kvalitet. Det har vunnit "bäst i test" några gånger. Men det kan vara något dyrare än crimson... Rabatt när man beställer många kort.
Lycka till!
MVH Teresa
Mia79

Inlägg av Mia79 »

Jag ska beställa från postfoto.se nästa gång, en kompis till mig var nöjd med de bilderna...åsså är det jättebilligt tom sista november... :D
Storeman Harald 050813, Lilleman Sixten 070401 Lillgumman Anny 090429

Bilder på oss: http://www.familjeliv.se/hem/haraldsmamma/galleri.php
Renee

Inlägg av Renee »

Jag vill också rekommendera crimson!!! Helt suveräna på alla sätt och vis både vad gäller kvalitet, service, bemötande, användarvänlig hemsida osv osv osv. :D
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
J och Å

Inlägg av J och Å »

Beställde i fredags av crimson och bilderna låg i postlådan i dag. Snacka om superbra service. Hade 880 bilder att framkall. Det får bli min julklapp :D .

tack för tipsen.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Vill uppmana alla som har bilder bara på datorn att även bränna på cd eller på annat sätt ta backup. T ex att beställa pappersbilder!

Vi hade inte gjort det, när datorn kraschade :cry: :cry: (mekaniskt fel på hårddisken :evil: ). Så 3 års bilder försvann, bl a långresa i Chile, alla skidresor, alla gravidbilder, förlossningen, Antons två första månader. Som tur var hade vi Chilebilderna på papper, och Antons farmor och farfar hade knäppt måååånga bilder på honom som pyttebebis. Så lite har vi. Men ändå. Vilken sorg det var.

Tjohej från Jenny
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"