The Gastsjö Camp - 22-26 mars 2007

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

The Gastsjö Camp - 22-26 mars 2007

Inlägg av annawahlgren »

Hej älsklingar, höll jag på att säga :lol: (Och sa jag.)

Vissa önskemål har framkommit, om man säger, på ett Gastsjö Camp :!: Vi skulle ses här, ett gäng, på vårvintern (när man kan lägga sig i snön och bli solbränd) och prata och leva och ha trevligt, med och kring de små barnen, förstås :D

Som alla kära forumister vet, blev ett antal Diplomater utbildade här i SHN, och fler kunde behövas - varför vi i så fall skulle enrollera en tre behövande bebisar, tillsammans med en respektive öm, för kurande och som arbetsmaterial, om man säger, för ett antal nya Diplomater. Och då skulle de "gamla" Diplomaterna vara ledarna medan gamla skröpliga Anna sov sängen på natten som omväxling :roll: och fungerade som rådgivare och moraliskt stöd dagtid :wink:

Förutom det skulle vi ju ha vansinnigt trevligt och gå igenom alla möjliga tänkbara (och icke tänkbara) barnabekymmer och dito trevligheter och prata Barnaboksfilosofi och allmän livsglädje.

Och jag skulle vilja se ömma fäder också. I god semesteranda och kursanda, två icke oförenliga storheter :!:

Vad sägs :?:

Ni som varit här vet att plats gives; med resesäng åt de små kan man härbärgera åtminstone elva-tolv familjer, förutom kurbarnen med tillbehör :wink:

Så tinga plats och planera :!: Självhushåll dvs matlag förväntas och en hejdlös social delaktighet :lol: :lol: :lol:

Bastu och mega-jacuzzi ("pöl" för 8-10 personer, särskilt små barn) gives, liksom flygel, skidor och pulka. Frest, frest :D
Senast redigerad av annawahlgren den mån 13 nov 2006, 10:41, redigerad totalt 3 gång.
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Vilken helt UNDERBAR idé :!: :D
JAG vill komma och vara med, såklart :!:
Men då måste jag ta med mig liten bebbe :heart:
Hur många kursledare :?:
Hur många kursare :?:
Så rooooligt det skulle vara att ses igen - och lära känna en massa nya AW-fans :D

Vilken människa du är Anna, som öppnar din famn och ditt hem :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Åhhh, vilket bra initiativ!! Underbart! Det skulle ju kunna bli både ettårsdag, släktbesök i Östersund och lite skidåkning i samband med ett Gastsjö Camp!!

Efter väckning av Anton (som är NU!), ska jag genast prata med sambon om detta :!:

KRam
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D Jösses, vilken omedelbar och härlig respons :lol: VÄLKOMNA är ni :lol: :lol:

Detaljerna får vi komma till senare :!: Och vilket trevligt bekymmer DET är :lol:

:heart:
kokos

Inlägg av kokos »

Jag och mr E längtar ju tillbaka till Gastsjön. Ska se om det finns någon öppning här hemma!

Absolut helt fantastiskt att du vill öppna ditt underbara hem på det här sättet! :heart: Jag återkommer!
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:heart: LJuvligt om det gick!

I :heart: mr E.
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

:D

Åh vad kul. Är ju inte en diplomerad kurare, men kanske kan bli. :D
Har ju en liten bebis till då, kanske något att praktisera standardmodell på
(BF 6 januari- eller skräpet kanske redan är för gammalt för att falla under spädbarnsvård) Om det finns plats, och om allt i övrigt skulle klaffa är jag verkligen intresserad

OT
Jenny H- har du släkt i Ösd? Trevligt.

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

JAAAA!!! :heart:

Skuttar genast över till studion och pratar med Fjällfar - återkommer :!: :lol:

/Fjällmor
Lua

Inlägg av Lua »

Jag vill också!!! \:D/ Måste prata med den ömme! I fall alla vill åka blir vi ju då två skräp, en gubbe och en 9-åring. Kan man ta husvagn och bo på gården hos dig? Annars kanske jag tar lilla skräpet och kommer själv... Ja, vi får se. Det låter hur som helst jättekul! :D

Kramelikram från Lua. :heart:
annawahlgren

Inlägg av annawahlgren »

:D LindaVega - ett Skräp behövs ju absolut :lol: Blir perfekt :lol: :lol:

Och så två kurbarn, i de gamla vanliga katastrofåldrarna, om man säger: 5-6 mån och 8-9 mån.

Vore toppen och ska bli :!:

Och vill du bli en Diplomerad Kurare - bara att bestämma sig :wink: En oerhörd nytta kunde du göra.

:D Fjällfolket - visst tackar han ja :?: Har inte vi redan en distansromans på g :?: :lol: :lol: :lol:

Vi får se framöver vilka anmälningar vi får, om man säger, och planera utifrån det. Jag noterar nogsamt alla intressenter hittills :!:
kvacke

Inlägg av kvacke »

Jag vill me!!!!!!

Vilken underbar idé och vad härligt det vore att träffa alla! Ska prata med mannen i eftermiddag så får vi se....men vi skulle alltså kunna komma alla tre?
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Sessan

Inlägg av Sessan »

Hej Anna !!

Jag är väl självskriven för campen :D eftersom jag la fram iden :D :D

Ska bara kolla med mannen så återkommer jag.

Kul att du är tillbaka på " banan" , härligt att " höra" din entusiasm ang en träff.

Kram Sessan, moder till Saga som just nu har luftvägsinfektion ( tar förkylningarna aldrig slut !!!) och som trots detta sover som en prinsessa
Tessan
Kontakt:

Inlägg av Tessan »

JAG VILL KOMMA :heart: :heart: :heart:

/Tessan
Mamma till Emma 050530 & Rasmus 080321 Sthlmsbo

Emmabilder :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:lol: \:D/ Vi kommer hela högen! \:D/ :lol:

Hojta om du vill ha hjälp med något 8)

/Fjällfolket
Elle

Inlägg av Elle »

Jag kommer gärna hem till dig igen :heart: Tjoa till när det är dags för planering mer i detalj, då vet du att jag gärna rycker in :wink:

Kram Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"