Buffar henne på mage i sängen tills hon ligger och blundar och är avslappnad och går sedan därifrån. Efter några minuter börjar jämret som sedan stegrar sig till skrik. När ska man gå in och buffa igen, innan skriket eller invänta om hon somnar av sig själv efter lite grymtande? De senaste nätterna har också varit mer buffande än vanligt innan hon tillslut somnat. Gör jag något fel? Har försäkrat mig om att hon är mätt och det känns så hjärtskärande att låta henne ligga och bli så ledsen, så ibland är jag nära att ta upp henne men börjar då intala mg att jag måste behålla min säkra attidyd och försäkra henne att hon är trygg i sin säng! Skulle behöva lite stöd här!
En förmiddagslur brukar hon få i vagnen och sover då gott på rygg och med napp men allt eftersom dagen går blir det svårare och svårare att få henne att somna och det sista kvällspasset brukar hon aldrig somna. Är istället vaken mellan ca 18-23 varje kväll. Hon är då mer kinkig och sugbehovet är väldigt stort! Har försökt med napp men den trillar ur så lätt när hon ligger på mage. Undrar även om man ska ge henne napp på natten?
Känner mig som en förvirrad mor nu som försöker tillämpa standardmodellen men misslyckas