Kramar från F...
Och ut kom hon med buller och bång!
-
*frieda*
Grattis till skorpionen!!!!
Hej ömma föräldrar!!!
GRATTIS till lilla tjejen!! Jag ville bara passa på att berätta att er lilla och jag har samma födelsedag. Jag såg att pojken också var skorpis!! WOW!! Det är starka viljor, men blir snabbt bra tänkare, de här barnen tar för sig av sin omgivning och behöver inte "pansar" plåt, om sig när de blir äldre. Oftast lär de sig snabbt sitt egenvärde och går genom livet raka i ryggen. En skorpion kan gå på vatten och genom eld för sina nära och kära, men gör man en skorpion illa, så bör man byta namn och ge sig av till okänd plats!!
Skorpionen som sårats ger igen tio tusen fallt och detta när du minst anar! Självklart ska allt tas med en nypa salt, men det kan vara kul att veta om man inte redan vet. 
GRATTIS till lilla tjejen!! Jag ville bara passa på att berätta att er lilla och jag har samma födelsedag. Jag såg att pojken också var skorpis!! WOW!! Det är starka viljor, men blir snabbt bra tänkare, de här barnen tar för sig av sin omgivning och behöver inte "pansar" plåt, om sig när de blir äldre. Oftast lär de sig snabbt sitt egenvärde och går genom livet raka i ryggen. En skorpion kan gå på vatten och genom eld för sina nära och kära, men gör man en skorpion illa, så bör man byta namn och ge sig av till okänd plats!!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Bekymra dig inte för någon klockren Standardmodell nu på en gång utan njut, bara
Du har väl larm, förstås, och lägger henne slätt och VARMT på mage
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Mamma til Isak f.30.03.06