Hoppas alla hittar hit!
br
Hej
om man läser deras regler för hur man använder forumet så står det att man inet får göra reklam för andra hemsidor! Jag försökte men blev avtsängd och lever nu under ständigt hot om polisanmälan!
om man läser deras regler för hur man använder forumet så står det att man inet får göra reklam för andra hemsidor! Jag försökte men blev avtsängd och lever nu under ständigt hot om polisanmälan!
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
stieber skrev:skönt att "se" dig LOdå kan vi andra slappna av \:D/
Tack!!!
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Har krivit PM till mimmi och kokos.
Hoppas de hittar hit.
/LO
Hoppas de hittar hit.
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Jag ser att medlemslistan blir längre dag för dag. Det är glädjande.
Jag frågade efter Anna Wahglrens hemsida på Goggle, men hamnade endast på .se
Är inte det märkligt? Någon som begriper?
Jag frågade efter Anna Wahglrens hemsida på Goggle, men hamnade endast på .se
-
Gäst
Citat från andra föräldraforum har inte sin plats här. Inte heller ondgöranden över namngivna företag/personer/institutioner. Dessa forum är inga aggressiva debattforum, inte heller några intimpersonliga chatforum. De handlar om barnen och ett gott förhållningssätt till både dem och själva föräldraskapet. Inget annat, och det är mycket nog! Upplysande, upplyftande och renodlat konstruktiva är dessa forum unika.
/Slut citat
-
6-barnsmamma
Tack för visningen hit!
Vill tacka anna för e-mailet som jag fick med hänvisning till denna underbara sida.
Jag är ingen storskrivare men har dock fått ett nytt liv efter shn-kuren med min minsta och saknat forumet!
Jag är ingen storskrivare men har dock fått ett nytt liv efter shn-kuren med min minsta och saknat forumet!
mamma till 6 busar födda mellan -86 och -03
varav 3 år familjehemsplacerade hos oss.
varav 3 år familjehemsplacerade hos oss.
Åh, hjälp...
Jag har startat KRIGET!!!
Jag tycker som vi alla här att det är så synd om dem som inte hittar hit igen! Många tror ju säket att inte denna sida existerar eftersom det sägs att den är nedlagd och ingen hänvisning finns!!!
Alltså tog jag tag i saken och PM:ade ALLA på hemmaföräldrars sida, eftersom det var den sidan som det hänvisades till under tiden denna sidan gjordes ny igen. Min tanke var att kanske fånga upp någon som tror att sidan inte längre finns
, och längtar efter oss alla här.
Min tanke var INTE att "få över" folk, som en del tycks ta det...
Denna länken har jag tydligen missat
Och ja, Mammut, tonen ska vara glad
Jag ville bara väl med detta, men nu undrar jag vad jag gjort
Å, hjälp vilket krig det blev...
Men jag har iallafall hittat 6-barnsmamma ser jag, så något gott har det fört med sig.
Nu återstår att se om även jag blir polisanmäld
Är det verkligen sant br???
Vad händer då?
kram anna

Jag har startat KRIGET!!!
Jag tycker som vi alla här att det är så synd om dem som inte hittar hit igen! Många tror ju säket att inte denna sida existerar eftersom det sägs att den är nedlagd och ingen hänvisning finns!!!
Alltså tog jag tag i saken och PM:ade ALLA på hemmaföräldrars sida, eftersom det var den sidan som det hänvisades till under tiden denna sidan gjordes ny igen. Min tanke var att kanske fånga upp någon som tror att sidan inte längre finns
Min tanke var INTE att "få över" folk, som en del tycks ta det...
Denna länken har jag tydligen missat
Och ja, Mammut, tonen ska vara glad
Jag ville bara väl med detta, men nu undrar jag vad jag gjort
Å, hjälp vilket krig det blev...
Men jag har iallafall hittat 6-barnsmamma ser jag, så något gott har det fört med sig.
Nu återstår att se om även jag blir polisanmäld
Är det verkligen sant br???
Vad händer då?
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Vill tacka Anna (vet inte vilket nickname) för mailet som gick några rundor på nätet innan det nådde mig, hehe...
Trodde att AW-forumet var borta för gott, för ett par veckor sedan jag nåddes av beskedet att detta eminenta underbara forum var nedlagt.
Har suttit apatiskt i ett hörn och pillat loss lösa bitar från tapeten och stirrat med tom blick ut i luften sedan dess. Robin har undrat vad det är för fel på pappa.
Men så nåddes jag av Annas mail och livet, som hade varit insvept i en gråsliskig slöja, fylldes återigen av vackra färger, blommor och fågelkvitter...AW-forumet var tillbaka och jag me...
Förresten, Hej på er!
Trodde att AW-forumet var borta för gott, för ett par veckor sedan jag nåddes av beskedet att detta eminenta underbara forum var nedlagt.
Har suttit apatiskt i ett hörn och pillat loss lösa bitar från tapeten och stirrat med tom blick ut i luften sedan dess. Robin har undrat vad det är för fel på pappa.
Men så nåddes jag av Annas mail och livet, som hade varit insvept i en gråsliskig slöja, fylldes återigen av vackra färger, blommor och fågelkvitter...AW-forumet var tillbaka och jag me...
Förresten, Hej på er!
Pappa till Robin, 031016
Robo-cop på bild
Robo-cop på bild
polisanmälan
Anna: ang polisanmälan så är det inget att bry sig i 8-[ (hoppas jag!). Jag registrerade mig som robban ¨p åforumet och gjorde några inlägg om AW:s nya hemsida, men blev då avstäng och då skrevs ett inlägg från admin där det stod att om detta upprepas ska det polisanmälas ( precis som om polisen skulle bry sig om en tvåbarnsmorsa i medelåldern som hänvisat till AW:s nya hemsida! Och skulle de bry sig om det , då skulle jag bli rikltigt arg
Så det är nog ingen fara !!
Dotter född 11/12-00