Hejsan!
Viktor blir 5 månader 26:e oktober. Vi har natt 20-8, ibland 20-7 och ibland ännu tidigare... Jag skulle vilja ha natt 20-8. Kan någon ge förslag på schema. Jag följde ett schema en period, ganska strikt faktiskt, men just nu är det bara ngt ditåt. I detta nu sover han 45 min. + 2 h-2,5 h + 45 min.
Jag är för tillfället helt förstummad. Viktor somnade för drygt 45 min. sedan i vagnen utan ngt vagnande alls!!! Jag lät honom igår kväll för första gången på evigheter sova inomhus i vagnen. Jag hade ingen lust att gå ut själv. Viktor sover urdåligt utomhus om inte vagnen rör på sig. Jag har haft ngt inlägg tidigare om detta på forumet. Försökte ta mig ur situationen men lyckades inte. Idag gjorde jag på samma sätt, lät honom sova inomhus, i vagnen. På fm vagnade jag 2 ggr och lillen ganska exakt 45 min. på egen hand.
Nu vaknar han... 45 min. har gått sedan han somnat... Vad ska jag göra? Jag lyssnar en stund och se hur det utvecklar sig...
Har någon förslag på ett schema för en snart 5 mån. baby, med start kl. 8?
Ge förslag till schema
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Men bara du/ni kan göra just er lilla älsklings schema så att det passar framiljens övriga behov och, förstås, de tendenser han visat/visar.
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022