kossa

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
T.P

kossa

Inlägg av T.P »

Hade för ett tag sen ett "litet" :wink: samanbrott en kväll ..barnen sov(trodde jag) En sån kväll då man letat igenom garderoben efter ngt passande, då jag skulle ut å träffa vänner! Men självklart hittade jag INGENTING och allt satt ju fel osv..irritationen steg och svetten lackade :evil: :lol: bråttom hade jag oxå...ilskna tårar började tränga fram och jag utbrister - Jag känner mig som en fet j-la KOSSA
Då dottern genast ropar så fint..Maaamaaaaa... kossa lagård :!: :oops: Som för att upplysa att det är ju där dom bor
:lol: Hon räddade min kväll för genast blev jag på gott humör :lol:

första och sista gången det va sagt :lol:
barn födda 04/06/08
K-ina

Inlägg av K-ina »

:lol: Tur att du tog det på det sättet! :lol: Tänk om du tagit tösen på allvar och förpassat dig in i, om inte en ladugård, men i en trång garderob! Hoppas att kvällen blev lyckad!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:lol: :heart: :lol:
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Hur var det nu "troll spricker i solsken"... Gäller både för stora och små. Och vkällen blev lyckad. :?:

Men får helt klart odla sin humoristiska ådra. I måndags skrattade jag så jag grät när min mor berättade att min lilla 3-åring klivit in på toa när hon satt där - slagit sig för benen och storskattande sagt "men mormor - du får ju inte plats på toan"...

Eller när min stora var liten och sade "mamma, varför har du långtuttar..."

Kram :D
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
T.P

Inlägg av T.P »

:lol: :lol: :lol:
barn födda 04/06/08
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"