Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
ramlösa

Inlägg av ramlösa »

Jag kan inte heller på lördag :cry: Ska på kennelträff och vara barnfri hela dagen och bara prata hund och vara i skogen :) "Hundiot" som jag ser jag fram emot det.
Men jag vill gärna träffas någon annan gång. Joelpappan ska vara hemma nu när jag börjar jobba så han kanske kommer istället på någon träff.
Ha det så innerligt trevligt och pussa alla barn på näsan från oss.
Mamma till Joel född 11 oktober 2005
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hej hundtokiga ramlösa! :D

Det var i lördags, och blev tyvärr inget. Ingen kunde, och själv låg jag i soffan och nös hela dagen... :x

Blir såklart en annan dag, men jag har ganska mycket helgerna framöver. Är det någon som kan träffas vardag så passar det mig lite bättre just nu... :) .

/Jenny
LisaB

Inlägg av LisaB »

Hej,

Om exakt en månad flyttar vår familj till Göteborg. Vi flyttar tillbaka efter många år i huvudstaden. Det skulle vara jättekul att träffa lite "forumare" från Göteborg då. Jag är mammaledig och har båda de små barnen hemma.

Finns intresse att hitta på något med barna i november?

Hej hej,
Lisa
mamma till två små goingar födda 04 och 06.
Lillsprudlis

Inlägg av Lillsprudlis »

Hej Lisa :!:
Så kul :!: Välkommen tillbaka :D Jag hakar gärna på. Vi kan väl bara säga ett datum.

Kram Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag med :!: :D
Är visserligen borta 28 okt-11 nov, men jag vill ändå JÄTTEGÄRNA träffas. Utom datumen ovan då... :D

Förra gången rann det ju lite ut i sanden med träffen, men det får det inte göra nu :D !
LisaB

Inlägg av LisaB »

Tack Jenny och Lillprudis. Va kul!

Vad sägs om torsdagen den 16 nov? Det känns väldigt långt fram i tiden men det brukar vara lika bra att bestämma en dag.. eller hur, så att det blir av...

Har ni som bor i stan något förslag på vad man kan göra? Jag ska också fundera..
/Lisa
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jajamensan, 16 november går finfint! Är ju huuuur långt som helst kvar dit... :shock: :D .

Är lite tom på ideer vad man kan göra, i mammagruppen har alla dille på att träffas på café. Det gillar jag inte så mycket, för Anton vill mest vara på golvet och krypa... :lol: . Har lite svårt att slappna av med mitt kaffe då. Kanske något museum :?: Har för mig att Stadsmuseet har någon barnavdelning. Om vi inte blir tokmånga så kan vi ju vara hemma hos mig (eller någon annan?). Om vädret är ok så finns det ju massa fina lekplatser/parker att vara på, men Göteborg i november känns ju inte som ett säkert kort vad gäller väder.

En fråga till folk i Göteborgstrakten: var bor ni? Jag bor i gränslandet mellan Krokslätt/Johanneberg. Om någon bor i närheten kan man ju träffas rätt så enkelt utan att behöva planera så mycket.

/Jennypenny
Majamamma
Kontakt:

Inlägg av Majamamma »

Jag träffas också gärna, men jag jobbar tyvärr... Så torsdag funkar inte för närvarande. Eftter nyår går jag ner i tid dock, så då kan jag med större sannolikhet en vardag.

Vi bor nog i hyfsat nära varandra Jenny, för jag bor i Johanneberg, ganska nära Johannebergskyrkan.

Kram
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
LisaB

Inlägg av LisaB »

Då får vi anledning att träffas efter nyår också.. :)

Vi kommer att bo i Sävedalen (strax efter Östra Sjukhuset) tills dess vi hittat något mer permanent att bo i. Det är svårt att leta på distans..

Vi hörs!
Lisa
Lillsprudlis

Inlägg av Lillsprudlis »

Så kul!

Jag kan den 16 november. Jag bor också i faggerna. Bor i Lorensberg, vid Korsvägen. Jag är inte heller bekväm på cafeer, det är så mycket slammer och svårt att få plats med många barnvagnar. Om vi inte blir 10 barnvagnar :D (vilket hade varit hemskt kul) så skulle vi kunna träffas hemma hos mig. Bra med kommunikationer till Korsvägen och dessutom har vi gott om plats. Om ni tycker det känns ok. Då kan ju de Sprudlisar som kryper göra det (och jag får en anledning att städa :shock: ).Vad sägs om det :?: Är kl.14.00 en bra tid :?: Det behöver väl inte vara mer aktivitet än en kopp kaffe och en liten kaka, eller vad tycker ni :?: Vore bara så kul att träffa likasinnade :D
Kram
Yvonne
LisaB

Inlägg av LisaB »

Va kul! Trevligt att komma hem till dig. Kaffe blir utmärkt. Jag tar med mig något till..

/Lisa
Gäst

Inlägg av Gäst »

Ja!!! Låter toppen! \:D/
Jag skriver upp tiden i almanackan!

Kram!
Lillsprudlis

Inlägg av Lillsprudlis »

Kul!

Alla andra som läser är också välkomna :!: . Jag samlar in alla namnen och skickar min hemadress via PM, tror det är bäst så. Men den 16 november kl. 14.00. Jag bjuder på kaffe och Lisa tar med fika till. Det blir utmärkt :!:
Ser fram emot att träffas :!:

Kram
Yvonne
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Åh, jag längtar efter träffen!

Jag får det till att det är vi än så länge:
Lillsprudlis
LisaB
JennyH

Har jag missat någon? Ska jag ta med något :?: :D
Hade varit kul om någon mer ville komma!

Kram JEnny :heart:
T.P

Inlägg av T.P »

Hej..hade varit jätte kul att följa med.kan tyvärr inte..hoppas ni får det kul..och att det blir fler träffar
barn födda 04/06/08
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"