Tar tillbaka alla iii och ööö,
ville nog bara ge en bild om hur imponerad och insperarad jag blev när jag fick se din film som faktiskt visar att du inte har ont, men för de som inte sett eller profylaxat sig genom en förlossning är det nog svårt att föreställa sig hur du kunde vara lika snygg innan som efter förlossningen
anna so far so good, nu gäller det bara att träna hemma, vi får väl höras så jag får lyssna på flämtandningen som t.p fick göra, den verkar ju suverän

hittade inte själv artikeln på nätet, den var under deras rubrik LEVA men hitade den inte, någon annan kanske är bättre
Päivi, kan tänka mig att du är mer påläst om detta än många andra, och detta är säkert den lättaste vägen att ta för att folk ska förstå, har själv inte läst något mer än det som finns här och har 2 förlossningar (ej profylax) i bagaget, och jag tycker att instruktören gav en klar bild som jag kunde relatera till och en förstföderska kan nog också förstå hur en värk "känns" eller hur andningen hjälper dem genom värken, nu svamlar jag kanske..mina tankar bara
//N

Storasyster sep 02

Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.

Lillebror jan 07, standardmodell
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.