MEN nu har han vaknat fyra natter i strack och gallskrikit
Forsta natten gick jag faktiskt in en gang och kollade att allt var okay, att han inte satt fast pa nagot vis. Allt var forstas okay, sa jag var snabbt ute igen med ramsan. Sen lugnade han sig sist och slutligen med musik utanfor dorren, men totalt var han vaken och grat eller skrek i en timme.
Natt tva och tre var vi inte alls in i rummet, utan ramsade och sedan spelade musik utanfor dorren. Det lugnade honom. Men senaste natt sa hjalpte inget. Ej ramsan, ej musik. Han gallskrek!!! Har inte hort honom sa tidigare. Var in en gang och lungnade, genast jag kom in blev han lugn, men han bara hulkade av grat. Sa fort jag gick ut borjade han skrika igen, och det var inget litet grat, utan verkligen skrik. Efter 1,5 h skrik gav vi en panadol, tankte att kanske han far tander...Men efter ytterligare en timme var han fortfarande vaken och skrek. Da kunde vi inte hora pa langre utan gick in och lugnade honom. Min man var dar i c. 15 min sa att han blev riktigt lugn. Han buffade inte till somns, utan gick ut nar han sedan var helt lugn.
Totalt var vi inne fyra ggr.
Annars ater han bra. Vi var i Norge och Sverige i totalt tva veckor. Da sov han bra, det har borjade tva natter efter att vi kommit hem igen.
Vad ska vi gora???