Har en fråga och ser att det är fler än jag som har barn som vaknar upp på natten helt plötsligt igen..För det är precis vad som hände förra helgen. Helt hysteriskt och det pågick i 3 dar för att sen sova ok i veckan igen och så inatt hände det igen. Det verkar som om Mia drömmer för hon gråter/skriker helt slapp i kroppen och blundandes. När hon väl vaknat vilket hon gjort när vi buffat eller ramsat, så ligger hon och pratar för att sen somna om själv. Ramsan har jag aldrig riktigt fått in för hon var så liten när vi körde kuren. Nån som känner igen sig? Vi bor ganska litet och det finns ingen möjlighet för oss att ha Mia i eget rum så nu sover hon i sin spjälsäng vid vår sängs fotända med ett skynke över halva sängen och med lite lavendel doft för ron skull runt skyddet (det var en barnläkare som tipsade om det på 6m kontrollen). Försöker inte röra henne nåt nämnvärt under skrikpassen som inatt pågick till och från från 00-02 och sen till och från mellan 04-06, kl 6 ger jag henne bröst. Och imorsen somnade vi om och vaknade inte förrän 8.30
Kramar till er från mig och Mia i Oslo