Hejsan!
Finns det andra från Finland på forumet och som råkar känna till var man i Finland kan köpa andningslarm samt vad ett sådant kostar? Och förresten, vad heter andningslarm på finska? Tacksam för svar.
Ännu om andningslarm
Beställ på nätet!!!
Jag absolut ingen aning vad andningslarm heter på finska men man kan beställa från nätet, det måste ju funka även i Finland!
Jag gick in på Babysense s hemsida och beställde!
Lycka till!!
Jag gick in på Babysense s hemsida och beställde!
Lycka till!!
Stolt mamma till Snodden Maj -98 och
lillsnodd Dec -05
lillsnodd Dec -05
Hej Harriet,
Vi bor i England och jag mailade firman som saljer alla larmen pa Annas hemsida. De skickar garna utomlands, man gar bara in pa den norska flagg-symbolen och lagger in sina detaljer. Det ar samma fraktkostnad til England som till Norge, sa sakert samma till Finland ocksa.
Vi ska fa varan bejbis om tva-tre veckor och skall lagga den pa mage med larm direkt fran start. Jag har inte lagt barn pa mage forut, men har last pa (se min trad "Moraliskat stod..." under "Barnasaker" sa far du an mer information och vittnesmal) och ar overtygad om att vi med larm tors ge vart barn forutsattningar for basta mojliga somn.
Halsningar Nian
Vi bor i England och jag mailade firman som saljer alla larmen pa Annas hemsida. De skickar garna utomlands, man gar bara in pa den norska flagg-symbolen och lagger in sina detaljer. Det ar samma fraktkostnad til England som till Norge, sa sakert samma till Finland ocksa.
Vi ska fa varan bejbis om tva-tre veckor och skall lagga den pa mage med larm direkt fran start. Jag har inte lagt barn pa mage forut, men har last pa (se min trad "Moraliskat stod..." under "Barnasaker" sa far du an mer information och vittnesmal) och ar overtygad om att vi med larm tors ge vart barn forutsattningar for basta mojliga somn.
Halsningar Nian
Mamma till BB barnen Olivia -92 och Griffin 060925. Bonusmamma till A -96 & E -00. Fantiserar på min blogg: http://fantasi.qe-x.com
hej
vi köpte vårt andingslarm från Lastentarvike. dom har olika modeller av andningslarm. Lastentarvikebutiker finns runt om hela finland. se: http://www.lastentarvike.fi/default.asp ... 7349586570
H. Eva
vi köpte vårt andingslarm från Lastentarvike. dom har olika modeller av andningslarm. Lastentarvikebutiker finns runt om hela finland. se: http://www.lastentarvike.fi/default.asp ... 7349586570
H. Eva
Storasyster 2005
Lillabror 2007
Lillasyster 2008
Lillabror 2007
Lillasyster 2008
Måste rekomendera ett nytt andningslarm som snart blir tillgängligt på marknaden. Det heter Respisense och är en liten dosa som du fäster i blöjkanten, larmet inte bara larmar utan stimulerar även till andning, vid eventuellt andningsstopp, genom vibration.
Vi har skaffat ett och det fungerar kanon! Det drivs på batteri och är jättelätt att ta med sig, man kan känna sig lugn även när prinsen sover i vagnen eller bilstolen, inte bara i spjälsängen. Kommer nog bli en storsäljare!
Vi har skaffat ett och det fungerar kanon! Det drivs på batteri och är jättelätt att ta med sig, man kan känna sig lugn även när prinsen sover i vagnen eller bilstolen, inte bara i spjälsängen. Kommer nog bli en storsäljare!