Vagna till skratt

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Helenan

Vagna till skratt

Inlägg av Helenan »

Lille Ville, alldeles snart två månader, har nära till skrattet. Den som säger att så små bebisar inte har humor, de vet ingenting :wink:. Under första luren idag hör jag medan jag står och diskar att Ville vaknar till och ger ifrån sig ett rejält skrik. Jag klampar in i vardagsrummet där vagnen står och vagnar några rejäla tag, varpå lillkillen brister ut i ett knackigt gapskratt :lol: ! Kan man annat än skratta själv? Inte jag iaf, jag och Ville skrattade ikapp, men budskapet som vagningen egentligen skulle ge, det gick in det också, en minut av skratt senare sover lillkillen åter som en stock. Man kan ha roligt ända in i sömnen :) !
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Här är en kille som alldeles själfixar skrattet till go´nattet :!:
Sicken goding :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
kokos

Inlägg av kokos »

:lol: Jag har inte ens fått nåt skratt från vår minsting ännu. Han håller sig till leenden. Jag vill också få gapskratt! (Avundsjuk! :lol: )
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"