Jag kryssade i 12-16 mån...Jag vet att det är tidigt, men det blev lite galet i våran planerig här hemma, missförstånd...*ler*
Nåja, vi lyckades lösa det att jag fick in henne på ett superfin förskola med mycket bra personal, sen har jag gått ner i tid 75% , blir att jobbar 6.5 timmar på dag...
Men vissa dar börjar jag sent och vissa tidigt. ( jobbar på förskola själv )
Min sambo som skulle vara pappaledig fick arbetsångest...*suck* men med lite pusslande så blir det ungefär 3-5 timmar 2-3 dar i veckan för lillan...
Alltid ledig 1-3 dar/vecka...och så brukar snälla farfar ställa upp när han orkar...
Trots hennes unga ålder fungerar det mycket bra. Sover som hon ska, äter och leker tar an sina sysslor m.m
Har inte sett förändringar i hennes beteende, en glad och harmonisk tjej.
Sen har vi inte gort så stor sak över att hon går på förskolan, har ingen ångest för att lämna henne, el att vi som föräldrar mår dåligt över våran miss som vi har åstadkommit. Utan vi lever som vi brukar ändå...
Positivt med förskolan är då att lillan har börjat sova i vagn!!! UTAN vagning el så...( som jag fått kämpa med ) de säger ramsan och vipps så sover hon...i hela två timmar som hon bör...( jo ni läste rätt...de säger hennes ramsa och tyckte inte alls det var konstigt med det...

)
lillan
Stolt trebarnsmamma till flicka f?dd -95, pojk f?dd -97 och hemma med lillan f?dd 05-05-05