Hej alla fina,
Tänkte att det kunde vara spännande att höra hur era barn ensamleker...
Hur gammal är er(a) älskling(ar)?
Hur länge ensamleker sötisen på morgonen?
Vilka saker är ensamleksfavoriterna just nu?
kram kram
Esamlekstid & Saker
kanske skullle säga...
att min är 6månader
leker just nu i 30min
älskar sina skallror och plastnycklar mest av allt!

leker just nu i 30min
älskar sina skallror och plastnycklar mest av allt!
-
Gäst
-
Gäst
Hej!
Min prins är 5,5 månader.
Han leker själv ca 20 minuter, ibland 30.
Favoriten är nog ett äpple i tyg, som man kan öppna. Inuti finns en spegel och en liten mask. Äpplet har också armar och ben med rassliga armband på, och skallror i fötterna. Vadå hysterisk leksak??
Men den piper och blinkar inte ialla fall... 
Vi jobbar fortfarande med gnäll emellanåt, och har lite svårt att veta hur många leksaker/lämpliga prylar som är optimalt. Just nu är där bara ca 4 prylar, men oftast ignoreras alla utom äpplet. De flesta dagar fungerar det dock bra, och nöjda ljud hörs inifrån rummet
.
Vi jobbar fortfarande med gnäll emellanåt, och har lite svårt att veta hur många leksaker/lämpliga prylar som är optimalt. Just nu är där bara ca 4 prylar, men oftast ignoreras alla utom äpplet. De flesta dagar fungerar det dock bra, och nöjda ljud hörs inifrån rummet
-
Gäst
Hej där,
Hanna är två år i november. Hon leker en timme på morgonen och 45 minuter på eftermiddagen. Länge har favoriterna varit en kastrull med stenar, en burk med gummiband och en med stora plastgem. Men sedan någon vecka har jag uppdaterat grejerna lite och infört kritor och målarbok (flyttar ut sängen från väggen
). Det är superkul just nu.
/Pea
Hanna är två år i november. Hon leker en timme på morgonen och 45 minuter på eftermiddagen. Länge har favoriterna varit en kastrull med stenar, en burk med gummiband och en med stora plastgem. Men sedan någon vecka har jag uppdaterat grejerna lite och infört kritor och målarbok (flyttar ut sängen från väggen
/Pea
Hej!
Sonen är 6 månader (imorgon
) och ensameker i ca 30 minuter (var just inne och skulle bryta men han var så upptagen att jag backade ut en minut till
). Favoriten just nu är absolut en hålslev i trä, vet inte varför men kanske är den skön att bita i med de nya gaddarna? 
Sonen är 6 månader (imorgon
En goding till son född 0603