Sammanträffande eller ej?!
Sammanträffande eller ej?!
Julius har alltid sovit bra och så länge och mycket som han ska MEN han har nästan alltid varit ledsen när han vaknat.
Sista veckan har jag gått in och strykigt honom över huvudet och ryggen innan jag går och lägger mig. Han fortsätter sova som en stock och myser upp längs spjälskyddet.
Jag vet inte om det är ett sammanträffande eller ej men nu vaknar han nöjd och glad och jollrandes.
Är det någon som varit med om samma sak? Jag har inte ens koll på hur bra det är enligt SHN-metoden. För mig känns det intuitivt helt rätt. Jag kommer ihåg den ljuvliga känslan jag upplevde som barn då min mamma kom in och strök mig över håret när jag låg och sov. 
Stolt mamma till Julius f?dd 040612 som har sovit som man ska sedan han var tv? veckor.
-
Gäst
Ja, så gör alltid vi också. När vi går och lägger oss lägger vi på honom täcket som åkt av, stryker på huvudet. Det är det bästa med att gå och lägga sig, att höra hans underbara andetag och söta lillarumpa rakt upp i vädret. När jag stryker gottar han sig ännu mer. Hjärtat mitt fylls av glädjen att han får denna underbara sömn.
Åsa
Åsa
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.