Vill förklara mer vad jag menar med att "skicka healing, eller reiki".
Reiki är en form av healing där man som healer lär sig att "leda" universums energi som finns till för alla. Det man vet när man använder sig av reiki är att man som healer inte ger av sin EGEN energi. Sök på Reiki så förstår ni...
Healing är inte bara att lägga händerna på ngn så blir de bra. En relativt enkel förklaring är att om ett barn tex slår sig och får ett blåmärke och jag ger det barnet Reiki (energi från universum) så försvinner värken och blåmärket snabbare än om jag inte ger det Reiki. Energin jobbar sig ned på cellnivå och "hjälper" kroppen att snabbare läka sig själv. Energin snabbar helt enkelt på kroppens egen process.
Eftersom healing är energi och energi inte har ngn begränsing så kan den "skickas" likt radiovågor kan man säga..
Ett exempel på allt detta är att jag pratade med en vän via nätet som berättade att han hade en fasansfull tandvärk. Jag fokuserade på honom, skickade energi och samtidigt "skapade" jag ett "rosaliknande moln" som jag sa åt honom att typ plocka utav för att lugna värken...han lyckades att somna i alla fall efter att jag sänt och berättade senare att när han vaknade av värk så "såg" han detta moln liksom och "tog" utav det så att han lyckades lindra värken, överleva natten
Reiki fungerar oxå på det sättet att den kan lösa eller faktiskt löser blockeringar som vi kan vandra runt med. Även känslomässiga blockeringar som skapar både värk och tillstånd där vi inte alltid är så snälla mot oss själva. Det rekomenderas att man ger en människa tre fulla "behandlingar" för att det på ett djupare plan ska göra verkan.
Så det jag menade Anna är att om du vill, så bestämmer vi bara en tidpunkt där Du lägger dig bekvämt och jag i samma stund "kopplar upp mig", fokuserar på Dig och skickar...Antingen känner du ingenting, eller så känner du värme sprida sig, du kanske känner dig dåsig eller helt enkelt bara piggare..Det beror på..säger du tex att du har värk i ryggen och jag fokuserar på den så kanske du känner värken lätta osv..det beror helt på. Jag VET att energin verkar även om inte personen känner något. Under den tiden jag "skickar" och är kopplad till din och ditt energifält så kan jag uppleva och "känna" saker..som kanske ger dig svar på varför du känner som du gör osv...
Jag är hemma igen efter den 4 sept...så om du fortfarande är intresserad så "hosta" till..och när jag besöker dig (vilket jag ändå ngn måste då jag lovat dottra min en egen BB signerad av dig) så ska du få, om du vill...fysisk healing...lol
Hoppas ni förstod detta långa inlägg, om inte, fråga....